دبیر ستاد اربعین شركت ملی پست خبر داد آغاز عرضه خدمات پست یافته در پایگاه های پستی در عراق

دبیر ستاد اربعین شركت ملی پست خبر داد آغاز عرضه خدمات پست یافته در پایگاه های پستی در عراق

به گزارش سئو مئو، عرضه خدمات سرویس «پست یافته» در پایگاه های شرکت ملی پست در عراق شروع شد.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا؛ محمدباقربومیان- دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست- از استقرار نیروهای «پست یافته» در پایگاه های پستی در عراق اطلاع داد و اضافه کرد: از امروز (19 شهریور) فعالیت پایگاه های پستی در شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و مسیر راهپیمایی برای عرضه خدمات “پست یافته” به زوار اربعین حسینی شروع شد.

وی ضمن اشاره به این که خدمت پست یافته تا وقتی که مرزهای خروجی کشور باز بود، به زوار در هنگام خروج توسط کارکنان شبکه پستی عرضه می شد، استقبال هموطنان از این خدمت پستی را بی نظیر خواند.

طبق اعلام شرکت پست، این شرکت در پنج پایگاه اصلی در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی و ۹ پایگاه فرعی در راه راهپیمایی اربعین حسینی آماده عرضه خدمات پست یافته با زوار عتبات عالیات است.

نشانی پایگاه های «پست یافته ۴۰ » در راهپیمایی اربعین حسینی در کشور عراق بدین شرح است:

پایگاه حضرت امام علی ضد السلام: نجف اشرف. خیابان امام علی ضد السلام. حسینیه فاطمیه، پایگاه حضرت امام رضا ضد السلام: عمود ۲۸۸. موکب حضرت امام رضا ضد السلام، پایگاه حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه: عمود ۸۲۸. موکب حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه، پایگاه حضرت عباس ضد السلام: عمود ۱۱۲۰. موکب خدام الحسین ضد السلام و پایگاه حضرت امام حسین ضد السلام: کربلا معلی. جسرالحسین ضد السلام، خیابان سمت راست، موکب باب المراد.

شرکت پست پیش از این اعلام نموده بود که پیشبینی یک نرم افزار به نام “پست یافته” انجام شده که این نرم افزار برای اسناد و مدارک مفقود شده در پنج منطقه در عراق با پایگاه هایی درنظر گرفته شده است. این اسناد تحویل و از راه نرم افزار پست یافته به صاحبان تحویل داده می شود.

بر این اساس مقرر شد با عنایت به عرضه خدمات پست یافته در مراسم راهپیمایی اربعین سال جاری در عراق، هر یک از هموطنان که مدارک هویتی شان در عراق مفقود شد، در صورت تحویل این مدارک به موکب های پستی، این امکان فراهم شده تا به کمک امکانات فنی نیروی انتظامی، این افراد بتوانند بدون هیچ مشکلی در هنگام بازگشت از مرز ایران وارد کشور شوند.

منبع: