اندروید ۱۳ امروز به گوشیهای پیکسل می رسد

اندروید ۱۳ امروز به گوشیهای پیکسل می رسد

سئو مئو: نسخه نهایی سیستم عامل اندروید 13 سرانجام آماده شد و مقرر است این نرم افزار از امروز در اختیار کاربران گوشیهای پیکسل شرکت گوگل قرار بگیرد.

به گزارش سئو مئو به نقل از انگجت، انتظار می رود برخی گوشیهای تولیدی شرکت های سامسونگ، ایسوس، نوکیا، موتورولا، وان پلاس، اوپو، سونی، شیائومی و غیره هم از اواخر امسال این بروزرسانی را دریافت نمایند.
جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل برای تلفن های همراه، کنترل های حریم خصوصی دقیق، انتخاب گر عکس جدید، صدای بلوتوث LE و موارد دیگری را به ارمغان می آورد. کسانی که خواهان شخصی سازی بیشتر گوشی خود هستند، می توانند از آیکون های سفارشی سازی اضافی بهره گیرند.
یکی دیگر از بروزرسانی های جذاب اندروید ۱۳، پخش جریانی برنامه های پیامرسان است که به شما امکان می دهد برنامه های پیامرسان خودرا در لپ تاپ های Chromebook نیز فعال کنید تا بتوانید با دوستان خود از این طریق هم گپ بزنید. گوگل تأیید کرده که این خدمات با خیلی از برنامه های پیام رسانی مورد علاقه کاربران سازگار است.
در اندروید ۱۳ کپی و جای گذاری انواع محتوا در میان دستگاهها نیز آسان تر می شود، برای اینکه به زودی می توانید هر محتوایی را – مانند URL، تصویر، متن یا ویدئو – از گوشی اندرویدی خود کپی کرده و بر روی کامپیوتر لوحی خود جای گذاری کنید.

منبع: