تست فناوری نمایشگر جوهر الکترونیکی رنگی در اپل

تست فناوری نمایشگر جوهر الکترونیکی رنگی در اپل

سئو مئو: یک تحلیلگر معروف اپل آگاهی داد این شرکت درحال بررسی استفاده از نمایشگرهای جوهر الکترونیکی رنگی در محصولات آینده خود است.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، مینگ چی کوئو اظهار داشت: جوهر الکترونیکی رنگی می تواند برای نمایشگر ثانویه کم مصرف در دستگاه های تاشو استفاده گردد.

البته اپل هم اکنون گوشی تاشو نمی سازد ولی شایعاتی جریان دارد که این شرکت درحال بررسی طراحی ها برای یک آی پد تاشو است.

راس یونگ و مارک گورمان، مفسرین اپل، در فوریه از در دست ساخت بودن مک بوک/آی پد تاشوی ۲۰ اینچی صحبت کرده بودند.

نظر کوئو بر این است که نمایشگر جوهر الکترونیکی، بعنوان یک نمایشگر پوششی یا ثانویه استفاده خواهد شد و تجربه نمایشگر جانبی کم مصرف را برای کاربرانی فراهم می آورد که می خواهند از برخی از اطلاعات گوشی خود بدون باز کردن آن استفاده کنند.

انتخاب جوهر الکترونیکی، انتخاب جالبی است که اپل را از بازار گوشیهای تاشوی اندرویدی متمایز می کند. بعنوان مثال گوشی زد فولد سامسونگ یک نمایشگر AMOLED ۶.۲ اینچی دارد که در حالت بسته شدن دستگاه، مثل یک گوشی استاندارد بنظر می رسد اما با باز کردن گوشی، نمایشگر ۷.۶ اینچی انعطاف پذیری نمایان می شود. یک نمایشگر جوهر الکترونیکی برای این طراحی مناسب نمی باشد.

با این حال گوشی زد فلیپ سامسونگ یک نمایشگر پوششی OLED بسیار کوچک در اندازه ۱.۹ اینچ دارد که برای نمایش ساعت و اعلانها عمل می کند. این نمایشگر می تواند بعنوان یک سطح جوهر الکترونیکی تصور شود که عمر باطری را به میزان قابل توجهی می افزاید برای اینکه جوهر الکترونیکی نیروی چندانی برای محتوای ایستا مصرف نمی کند.

بر اساس گزارش وب سایت ۹to۵mac، این مورد مصرف به آنچه کوئو توصیف کرده است، نزدیک تر است؛ یعنی جوهر الکترونیکی به انتخاب اصلی برای نمایشگر جانبی تبدیل گردد. البته برنامه های اپل هر زمان ممکنست تغییر کند و هر کاری که اپل سرگرم انجام یا آزمایش آنست، ممکنست در مقطع فعلی تنها یک گمانه زنی باشد.

منبع: