نوکیا از ۴ موبایل ارزان رونمایی نمود

نوکیا از ۴ موبایل ارزان رونمایی نمود

شرکت HMDگلوبال از 4 موبایل جدید به نام نوکیاC100، C200، G100 و G400 رونمایی کرده که قیمت همه آنها کمتر از 250 دلار است.
به گزارش سئو مئو به نقل از گیزموچاینا، احیانا سری سی و جی که جدیدا رونمایی شده اند در آمریکا نیز عرضه خواهند شد و شرکت تعدادی از این دستگاهها را در بازارهای دیگر می فروشد. قیمت چهار موبایل گفته شده زیر ۲۵۰ دلار است. نوکیا C۱۰۰و C۲۰۰ دارای تراشه هلیوA۲۲ شرکت مدیا تک، ۳ گیگابایت RAM و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی هستند. علاوه برآن سیستم عامل دستگاه های مذکور با باتری ۴ هزار میلی آمپری، اندروید ۱۲ است. در کنار این موارد پشت دستگاهها فقط یک دوربین نصب شده است. نمایشگر نوکیاC۲۰۰ بزرگتر و ۶.۱ اینچی است. قیمت C۱۰۰ و C۲۰۰ به ترتیب ۹۹ و ۱۱۹ دلار اعلام شده است.
از طرف دیگر موبایل نوکیا G۱۰۰ نمایشگری ۶.۵ اینچی با وضوح HD+ دارد. در این دستگاه از تراشه اسنپ دراگون ۶۱۵ و باتری ۵ هزار میلی آمپری استفاده شده است. تنظیمات دوربین پشتی آن نیز ۳ تایی است. در کنار این موارد دکمه روشن و خاموش کردن دستگاه در لبه سمت راست آن قرار دارد و با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است.
موبایل نوکیاG۴۰۰ نیز نمایشگری با بریدگی به شکل قطره آب رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارد. این موبایل نیز مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۴۸۰ مخصوص۵G است. دستگاه مذکور ۶ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابات حافظه داخلی دارد. دوربین پشتی و اصلی دستگاه ۴۸ مگاپیکسل است که در کنار آن یک لنز اولتراواید و یک لنز ماکرو نیز قرار گرفته اند. بهایG۱۰۰ و G۴۰۰ به ترتیب ۱۴۹ و ۲۳۹ دلار اعلام شده است. همین طور موبایل G۴۰۰ ارزانترین دستگاه ۵G نوکیا بشمار می رود.