كالاهای خودرا در سامانه شركت های خلاق به اشتراك بگذارید

كالاهای خودرا در سامانه شركت های خلاق به اشتراك بگذارید

سئو مئو: یک شرکت خلاق باتوجه به نیاز جامعه سامانه ای برای اجاره و یا به اشتراک گذاری محصولات راه اندازی کرده است.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، طاهره گل گل نیا، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، تمرکز تحقیقات این شرکت را حوزه فناوری اطلاعات دانست و اظهار داشت: بر این اساس یک اپلیکیشن راه اندازی کردیم که کاربران در آن می توانند کالاهای مختلفی را با یکدیگر به اشتراک گذارند.
گل گل نیا افزود: ممکنست مردم در موقعیتی مختلف به محصولات و کالاهایی نیاز داشته باشند که به دلیلهای مالی یا دیگر مسائل خرید آن مقرون به صرفه نباشد. به همین دلیل، این سامانه یک انتخاب دوم در دسترس کاربران قرار می دهد.
وی اشاره کرد: اقلامی که در این سایت به اشتراک گذاشته می شود شامل اقلام پزشکی، تفریحی، فنی، کالاهای الکترونیک و محصولات مختلف دیگر است. برخی اوقات مردم این محصولات را برای یک هفته یا یک ماه اجاره می کنند. برای مثال در هنگام مسافرت خرید برخی وسائل ورزشی مقرون به صرفه نیست، اما اجاره آنها بوسیله این سامانه در هر نقطه ای از کشور، می تواند یک انتخاب هوشمندانه تلقی شود.
گل گل نیا با اشاره به فواید این سامانه برای کسب وکارها، اظهار داشت: خیلی از مشاغل و کسب و کارهایی که دارایی های خودرا بصورت مدت دار، اجاره می دهند همچون استفاده کنندگان از این سامانه هستند. برای نمونه اجاره دهندگان میز، صندلی، وسایل صوتی و پخش و باند از این دسته هستند.
وی همین طور بیان کرد: به غیر از هزینه اجاره، مبلغی بعنوان ضمانت پرداخت می شود، این مبلغ نزد سامانه می ماند تا هم اجاره دهنده و هم اجاره شونده، آسوده خیال باشند که این معامله در بستری امن انجام گرفته است. در این راستا با یک شرکت ارزیاب دارایی نیز همکاری داریم تا نرخ واقعی اقلام مشخص شود.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، گل گل نیا ضمن برشمردن دیگر خدمات این سایت اظهار داشت: اقلامی مانند ویلچر و دستگاه اکسیژن نیز همچون محصولاتی است که بوسیله این سامانه به اشتراک گذاشته می شود.

منبع: