برنامه اپراتورهای مخابراتی آمریكا برای كنترل بحران كرونا

برنامه اپراتورهای مخابراتی آمریكا برای كنترل بحران كرونا

به گزارش سئو مئو اپراتورهای مخابراتی مستقر در ایالات متحده آمریكا برای دو ماه آینده به كاربران و مشتركان خود خدمات اینترنت مجانی و نامحدود عرضه می دهند.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، شركتهای AT&T و Verizon و Comcast كه از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی فعال در ایالات متحده آمریكا به شمار می روند، به منظور تشویق و ترغیب كاربران و مشتركان خود به ماندن در خانه و كاهش ترددهای غیر ضروری در خیابان ها و جاده ها، اعلام نموده اند كه در دو ماه آینده كه احیانا روزهای اوج همه گیری و انتشار ویروس خطرناك كرونا خواهد بود، سرویس و خدمات اینترنت نامحدودی به مشتركان خود عرضه خواهند داد.
شركت تی موبایل علاوه بر وعده اینترنت نامحدود به كاربران خود همینطور مژده داده است كه پهنای باند خویش را هم به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد تا آنها بدون هیچ مشكل، قطعی یا كاهش سرعت اینترنت بتوانند به تماشای فیلم و سریال و محتوای آنلاین موردعلاقه خود در منزل بپردازند. این در حالیست كه به مشتركان تلفن همراه خود هم در طول ۶۰ روز آینده ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه مجانی هدیه داده است.
این اپراتور همینطور به مشتركان خود اعلام نموده كه می توانند به منظور ارتباط از راه دور و بهتر با دوستان و اعضای خانواده خود كه در كشورها و مناطق درگیر كرونا همچون چین، كره جنوبی، ایران و تمام كشورهای اروپایی هستند، تماس بین المللی مجانی برقرار كنند.
این شركت با انتشار اطلاعیه ای در این خصوص خاطرنشان و تاكید كرده است: در شرایط حساس كنونی، سرعت و كیفیت بالای اینترنت از هر زمان دیگری ارزش و اهمیت بیشتری دارد.
علاوه بر این، دانش آموزان و دانشجویانی كه از برنامه و پلت فرم های آموزشی EmpowerED استفاده می نمایند، قادر خواهند بود ۲۰ گیگابایت بسته اضافی اینترنت از این اپراتور دریافت نمایند تا بدین ترتیب با كیفیت، سرعت و فراغ بال بیشتری به پیگیری دروس و واحدهای آموزشی خود بپردازند.
سایر اپراتورهای مخابراتی نظیر Verizon و Comcast هم در این خصوص اعلام نموده اند برنامه های مشابهی به منظور تشویق مشتركان خود به ماندن در منزل و استفاده از خدمات اینترنتی عرضه خواهند داد و تمامی آنها تعهدنامه های كمیسیون فدرال ارتباطات را در اینباره به امضا رسانده اند كه طبق این كنوانسیون، متعهد شده اند كه تا اطلاع ثانوی و تا زمان بحران شیوع كرونا هیچ كدام از حساب های اینترنتی مشتركان خانگی یا كسب و كارهای كوچك را در صورت عدم پرداخت هزینه، قطع نكنند و به همه كاربران آمریكایی ظرف ۶۰ روز آینده اینترنت نامحدود ارائه دهند.