سامانه ضدعفونی گوشیهای سامسونگ آمد

سامانه ضدعفونی گوشیهای سامسونگ آمد

به گزارش سئو مئو سامسونگ به منظور پیشگیری از گسترش ویروس كرونا اعلام نموده كه با بهره گیری از سرویس جدید Galaxy Sanitizing، گوشیهای گلكسی را در خیلی از كشورهای جهان به صورت مجانی ضدعفونی خواهد نمود.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، همزمان با شیوع گسترده ویروس كرونا در خیلی از كشورهای جهان، شركت های تكنولوژی هم همچون بسیاری دیگر از دست اندركاران فعال در صنایع مختلف تلاش دارند با بهره گیری از جدیدترین نوآوری و فناوری های خود، زنجیره انتقال و شیوع این ویروس خطرناك را قطع كرده و احتمال انتشار آنرا به صفر برسانند.
حالا اخیرا شركت سامسونگ بعنوان بزرگترین تولیدكننده گوشیهای هوشمند در جهان اعلام نموده كه با بهره گیری از سرویس جدید Galaxy Sanitizing Service گوشیهای هوشمند گلكسی را در ۱۹ كشور جهان به صورت مجانی پاك و ضدعفونی خواهد نمود.
گفته می شود این سرویس در مراكز و نمایندگی های رسمی سامسونگ عرضه خواهد شد و انتظار می رود تا اطلاع ثانوی به صورت مجانی به كاربران سرویس دهی و خدمات رسانی كند.
طبق گزارش وب سایت SlashGear، بهره گیری از این سرویس به كاربران گوشیهای هوشمند سامسونگ این امكان را می دهد بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی تنها با استفاده از نور فرابنفش UV-C light گوشیهای خویش را تمیز و ضد عفونی كنند.
همینطور گفته می شود علاوه بر كاربران گوشیهای سامسونگ، سایر كاربرانی كه از ساعتهای هوشمند گلكسی واچ یا گوشیهای هدفون گلكسی بادز استفاده می نمایند، هم قادر خواهند بود از این سرویس بهره مند شوند.
همچون كشورهایی كه سرویس مجانی سامسونگ در آنها به كاربران خدمات رسانی می كند میتوان به آرژانتین، شیلی، كرواسی، ایالات متحده آمریكا، اوكراین، ویتنام، اسپانیا، سوئد، روسیه، پرو، پاكستان، نروژ، نیوزلند، مالزی، ژاپن، كره جنوبی، فنلاند و دانمارك اشاره نمود.
بر مبنای گزارشی كه در وب سایت رسمی سامسونگ آمده است، این شركت كره ای می خواهد بزودی سرویس مذكور را در سایر كشورها هم همچون استرالیا، اتریش، كانادا، جمهوری چك، فرانسه، یونان، هنگ كنگ، مجارستان، هندوستان، ایتالیا، اندونزی، اردن، قزاقستان، لتونی، مكزیك، هلند، پاناما، فیلیپین، رومانی، سنگاپور، تایوان، تایلند، امارات و بریتانیا هم عرضه كند.