توضیح وزیر ارتباطات درباره سورپرایزش

توضیح وزیر ارتباطات درباره سورپرایزش

به گزارش سئو مئو وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از ناوگان برقی شركت ملی پست با اشاره به این كه پست در گذشته دارای ناوگان هوایی بود، اظهار داشت: با راه اندازی اولین پهباد پستی، ناوگان هوایی پست باردیگر زنده شد.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، محمد جواد آذری جهرمی در مراسم رونمایی از ناوگان برقی شركت ملی پست با اشاره به اینكه وزارت ارتباطات با تجهیز پست به ناوگان برقی به پروژه تهران هوشمند پیوست، اظهار داشت: شركت ملی پست با اجرای طرح پست پلاس یكی از آلوده ترین مناطق تهران را به ۲۰۰ موتور برقی، ۵۰ دوچرخه و ۱۰ ماشین برقی مجهز می كند و یك گام در این عرصه به پیش می رود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه كرد: در حوزه آلودگی هوا حرف زدن كافی است و باید عمل كرد.
آذری جهرمی با اشاره به این كه هیچ سورپرایزی بهتر از گام برداشتن برای سلامتی مردم نیست، اظهار داشت: در سال های گذشته پست دارای ناوگان هوایی بود اما كنار گذاشته شد و با راه اندازی اولین پهباد پستی ناوگان هوایی پست باردیگر زنده شد و با اولویت در خدمت هلال احمر و اورژانس قرار می گیرد تا به نیازهای دارو و درمان بیماران نیز كمك نماید.
وزیر ارتباطات با بیان این كه اگر پروژه پهباد پستی در كشور خارجی انجام می شد جوانان ما حسرت می خوردند، اشاره كرد: پروژه پهباد پستی به دست جوانان خلاق ایرانی انجام شده است و ما با جدیت این پروژه را پیگیری می نماییم و با نظر خواهی از مردم اسم مناسبی را برای اولین پهباد پستی انتخاب خواهیم كرد.
وی با تاكید به اینكه شوخی مردم در این زمینه را می پذیریم، اضافه كرد: نظرات مردم در هر قالبی ولو شوخی ها باارزش است.
آذری جهرمی اشاره كرد: پست پلاس به صورت پایلوت در یك منطقه از تهران اجرا می شود و با بررسی نتیجه آن در بقیه مناطق تهران و كشور نیز پیاده سازی خواهد شد.

منبع: