با امضای استیو جابز؛ فلاپی دیسكی كه ۸۴ هزار دلار به فروش رسید

با امضای استیو جابز؛ فلاپی دیسكی كه ۸۴ هزار دلار به فروش رسید

سئو مئو: یك فلاپی دیسك متعلق به سال 1988 با امضای استیو جابز در حراجی به قیمت 84 هزار دلار به فروش رسید. در این فلاپی دیسك ابزارهای سیستم مكینتاش نسخه 6 وجود دارد.
به گزارش سئو مئو به نقل از دیلی میل، بنظر می رسد امضای استیو جابز حتی از ملاقات با او نیز گرانبهاتر است. یك فلاپی دیسك متعلق به سال ۱۹۸۸ میلادی با امضای موسس اپل به قیمت ۸۴ هزار دلار در حراجی به فروش رسید. این دیسك حاوی ابزارهای نرم افزاری سیستم مكینتاش (Macintosh System Tools Version ۶.۰ ) است و در اصل قیمت آن ۷۵۰۰ دلار تخمین زده می شد.
حراج فلاپی دیسك مذكور با قیمت هزار دلار شروع شد. در توضیح آن در وب سایت آمده است: فلاپی دیسك ابزارهای سیستم مكینتاش نسخه ۶ كه پشت آنرا «استیو جابز» امضا نموده است. این دیسك در وضعیت مناسبی قرار دارد و اندكی جوهر روی آن دیده می شود. این در حالیست كه استیو جابز تمایلی به امضا كردن یادگاری نداشت و بیشتر اوقات درخواست كلكسیونرها برای امضا را رد می كرد. البته ۴ روز قبل یك محصول دیگر اپل نیز به حراج گذاشته شد. این محصول یك كامپیوتر اپل مكینتاش اصلی ( یكی از دو نسخه باقی مانده) بود كه به قیمت ۱۵۰هزار و ۷۵ دلار به فروش رسید.

منبع: