دوربین باكیفیت و باتری قدرتمند، ابزار جدید اپل برای بازار موبایل

دوربین باكیفیت و باتری قدرتمند، ابزار جدید اپل برای بازار موبایل

به گزارش سئو مئو كارشناسان و تحلیل گران فعال در حوزه فناوری اعتقاد دارند كه علاقمندان به گوشیهای مجهز به دوربین باكیفیت و با طول عمر بالای باتری بدون شك از خریداری و استفاده از آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مكس لذت خواهند برد.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، حدود دو هفته پیش بود كه اپل در جریان برگزاری رویدادی اختصاصی از جدیدترین محصولاتش شامل سه مدل جدید و متفاوت از گوشیهای هوشمند خود، آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مكس رونمایی و پرده برداری كرد و بدین وسیله نظر و توجه خیل عظیمی از كاربران را به سمت و سوی خود جذب كرد.
آیفون ۱۱ در واقع جایگزینی برای نسخه ارزان قیمت و مقرون به صرفه گوشی آیفون ایكس آر پارسال است و نسخه های آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرومكس هم جانشین گوشی آیفون ایكس اس و ایكس اس مكس به شمار می روند.
در واقع سومین لنز دوربینی كه به این دو مدل گوشی اضافه شده است باعث اضافه شدن قابلیت تله فوتو است، این دو گوشی همینطور آنتن دهی فوق العاده ای هم دارد كه در كنار باتری بهتر و صفحه نمایش اولد باكیفیت و شارژر ۱۸ واتی توجه و رضایت كاربران را به سمت و سوی خود جلب می كند.
طبق گزارش وب سایت سی نت، با عنایت به قابلیت های مذكور، كارشناسان و تحلیل گران فعال در حوزه فناوری اعتقاد دارند كه علاقمندان به گوشیهای مجهز به دوربین باكیفیت و همینطور باتری های قدرتمند با توان شارژدهی بالا بهتر است به خریداری و استفاده از مدلهای آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مكس فكر كنند چونكه به عقیده آنها احیانا از تصمیم خود رضایت كامل خواهند داشت.
از مهم ترین خصوصیت های این دو مدل از گوشیهای جدید می توان به موارد زیر اشاره كرد:
۱. نمایشگر آیفون ۱۱ پرو ۵.۸ اینچ و آیفون ۱۱ پرومكس ۶.۵ اینچ است. با وجود اینكه در اندازه نمایشگر گوشیها تفاوتی ایجاد نشده، ولی این مدلها نسبت به گوشیهای سابق سبك تر هستند.
۲. هر دو این گوشیهای هوشمند از جنس استیل ضد زنگ بوده و پوشش نوری “PVD” در آنها به كار گرفته شده است.
۳. می توان گفت تمركز اصلی آیفون های پرو جدید روی دوربین های آنها بوده است و هر دوی آنها سه دوربین با خصوصیت های جدید دارند.
۴. دوربین های این دو گوشی حالت پشتیبانی از عكاسی در شب و نور كم را هم دارند كه سبب می شود در نور كم شب، كیفیت عكس ها بهبود یابد.
۵. در این دو مدل گوشی هم تراشه A۱۳ بیونیك استفاده شده است. عمر باتری آیفون پرو ۴ ساعت بیشتر از آیفون XS است و آیفون پرو مكس هم ۵ ساعت بیشتر از آیفون XS Max توان شارژدهی دارد. همینطور قابلیت شارژ سریع هم به گوشیهای مذكور افزوده شده است.