عرضه گوشی هوشمند ویوو با فراگیرترین نمایشگر دنیا

عرضه گوشی هوشمند ویوو با فراگیرترین نمایشگر دنیا

سئو مئو: شركت چینی ویوو از عرضه گوشی هوشمند جدیدی به نام نكس 3 آگاهی داده كه نمایشگر آن 99.6 درصد از كل سطح جلوی تلفن همراه را می پوشاند.
به گزارش سئو مئو به نقل از نیواطلس، خیلی از شركت های سازنده تلفن همراه در كوشش برای تولید گوشیهای هوشمندی هستند كه بتواند حدودا كل بخش جلوی گوشی را پوشش دهد. اما تولید چنین گوشی تا به امروز ممكن نشده است. گوشی ویوو با پوشش دادن ۹۹.۶ درصد از قاب روی گوشی ركورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسانده است. گوشی مورد اشاره همین طور دارای یك دوربین سلفی كشویی است كه با كمك یك شاسی بالا و پایین می شود. یك ریدر اثر انگشت هم برای سهولت باز و بسته كردن قفل این گوشی در نظر گرفته شده است.
با عنایت به فراگیری نمایشگر این گوشی برای آن دكمه های مجازی در نظر گرفته شده كه تاچ سنس نامیده شده اند. نمایشگر ۶.۹۸ اینچی و OLED این گوشی از دقت ۱۰۸۰ پیكسل (۲۲۵۶ در ۱۰۸۰ پیكسل) برخوردار بوده و پردازنده آن از نوع اسنپ دراگون ۸۵۵ پلاس است. میزان رم این گوشی به انتخاب مشتری ۸ یا ۱۲ گیگابایت و میزان حافظه داخلی آن به انتخاب مشتری ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است. همین طور دو مدل از این گوشی به بازار می آید كه با شبكه های نسل چهارم و پنجم تلفن همراه سازگاری دارند. در پس این دوربین از سه لنز اصلی ۶۴، فوق عریض ۱۳ و تله فوتوی ۱۳ مگاپیكسلی استفاده شده است. همین طور دقت دوربین سلفی كشویی این گوشی ۱۶ مگاپیكسل است. باتری ۴۵۰۰ میلی امپری همچون دیگر امكانات این گوشی است. قیمت این گوشی كه از چهار روز دیگر روانه بازار می شود حدود ۷۰۰ دلار است.

منبع: