اپل رسما به رقابت با نتفلیكس برخاست!

اپل رسما به رقابت با نتفلیكس برخاست!

سئو مئو: سرویس پخش آنلاین محتوای تلویزیون های هوشمند اپل تی وی نیز شب گذشته همزمان با معرفی گوشیهای جدید آیفون 11 رونمایی گردید.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، كاربران كه مدت ها بود در انتظار رونمایی و بهره مندی از سرویس استریم و پخش آنلاین محتوای تلویزیون های هوشمند اپل تی وی بودند، از پرده برداری از این سرویس توسعه داده شده توسط اپل در رویداد شب گذشته به شدت خشنود شدند.
نتفلیكس یكی از بزرگترین رقبای قدرتمند اپل در زمینه استریم و پخش آنلاین محتوا به حساب می آید كه حالا این غول تكنولوژی آمریكایی در تلاش است تا با جذب مشتركان و كاربران بیشتر به سمت و سوی خود گوی رقابت را از نتفلیكس كه الان بزرگترین سرویس استریم آنلاین در جهان است، برباید.
برمبنای اعلام اپل در جریان برگزاری رویداد رونمایی از محصولات جدیدش، این سرویس استریم اپل تی وی پلاس در بالغ بر ۱۰۰ كشور جهان قابل دسترسی و استفاده خواهد بود كه شروع به كار رسمی و فعالیت آن از ماه نوامبر سال جاری میلادی كلید زده خواهد شد. البته این سرویس در چین قابل دسترسی نخواهد بود.
بر اساس گزارش رویترز، همین طور اپل اعلام نموده است كه به مشتریان و خریداران محصولات جدید این شركت شامل آیفون، آیپد و مك بوك یك اشتراك یك ساله بلاعوض برای بهره مندی از محتوای آنلاین موجود در اپل تی وی پلاس اعطا خواهدنمود و آنها قادر خواهند بود به مدت یك سال فیلم و سریال های موردعلاقه خودرا از روی پلت فرم این سرویس استریم اپل به صورت بلاعوض تماشا كنند.
شب گذشته اپل در جریان برگزاری رویدادی بزرگ از جدیدترین محصولات خود نظیر سه نسخه از گوشیهای آیفون 11، پرو و پرو مكس و همین طور سرویس استریم آنلاین تلویزیون های هوشمند اپل تی وی پلاس رونمایی نمود.

منبع: