از سوی دانشگاه استنفورد؛ آغاز گسترده ترین مطالعه بر روی قلب با ساعت اپل

از سوی دانشگاه استنفورد؛ آغاز گسترده ترین مطالعه بر روی قلب با ساعت اپل

سئو مئو: دانشگاه استنفورد اعلام نمود با همكاری شركت اپل مطالعه ای گسترده و بی سابقه را بر روی قلب انسان با مشاركت حدود ۴۰۰ هزار داوطلب كاربر ساعت های هوشمند این شركت آغاز می كند.

به گزارش سئو مئو به نقل از فایومك، دو طرف در آگوست گذشته از برنامه های خود برای اجرای طرحی مشترك در این زمینه اطلاع داده بودند و حالا جزئیات بیشتری در این زمینه انتشار یافته است.
قرار است در مرحله اول برخی اطلاعات مبنایی در مورد ۴۰۰ هزار مشاركت كننده در طرح مورد اشاره جمع آوری شود كه این كار تا اوائل سال ۲۰۱۹ به طول می انجامد.
هدف از انجام این بررسی آن است كه مشخص شود تا چه حد می توان از دستگاه های الكترونیك پوشیدنی مانند ساعت های هوشمند برای اطلاع رسانی دقیق در مورد وضعیت سلامت انسان استفاده نمود. اگر دقت این دستگاه ها ثابت شود می توان از آنها برای پیش بینی، مهار و مدیریت بیماری های خطرناك استفاده نمود.
ساعت های اپل از قابلیت كنترل ضربان قلب انسان و ارسال اطلاعاتی در این زمینه برخوردار می باشند و در جریان این مطالعه اطلاعات ارزشمندی در مورد وضعیت سلامت قلب ۴۰۰ هزار داوطلب جمع آوری خواهد شد. اطلاعات بیشتر در این زمینه از این آدرس در دسترس می باشد.