اعلام جزئیات خدمات تلویزیون اینترنتی اپل

اعلام جزئیات خدمات تلویزیون اینترنتی اپل

سئو مئو: شركت اپل كه می خواهد در رقابت با موسساتی مانند نتفلیكس خدمات پخش محتوای تلویزیونی اینترنتی عرضه كند، در كنار نمایش سریال ها و برنامه های كمدی مستندهای زیبایی هم پخش خواهد نمود.

به گزارش سئو مئو به نقل از انگجت، اپل با صرف بودجه ای یك میلیارد دلاری می خواهد ۱۲ طرح جدید و كلان را راه اندازی كند كه یكی از آنها راه اندازی تلویزیون اینترنتی است. عرضه این خدمات از بهار یا تابستان سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.
پیش از این اعلام شده بود كه اپل برای پخش جنگ ادبی استیون اسپیلبرگ كارگردان سرشناس آمریكایی با وی به توافق رسیده و سفارش ساخت یك سریال فضایی به نام Battlestar Galactica را هم داده است.
اما حالا شنیده می گردد كه این شركت به دنبال پخش مستندهای حیات وحش مانند The Elephant Queen و فیلم های انیمیشن مانند Wolfwalkers هم هست. مستند The Elephant Queen به بررسی سفر خطرناك فیلی می پردازد كه به دنبال وقوع خشكسالی مجبور می شود، محل زندگی خویش را ترك كند. انیمیشن Wolfwalkers هم داستان یك شكارچی جوان را بیان می كند كه دوستی و احترام به گرگ ها را می آموزد.
اپل قبلا حق پخش یك مجموعه روانكاوانه به كارگردانی ام نایت سیامالان و یك سریال تلویزیونی به كارگردانی دیمین شزل را خریداری نموده بود. هر دوی این افراد همچون برندگان جوایز اسكار هستند.