تولید گوشی با قابلیت تصویربرداری چهاربعدی

تولید گوشی با قابلیت تصویربرداری چهاربعدی

سئو مئو: شركت رد كه در زمینه تولید دوربین های تصویربرداری سینمایی فعال است، بزودی یك گوشی هوشمند روانه بازار می كند كه دوربین قدرتمند آن برای فیلمبرداری فوق دقیق و هولوگرافیك قابل استفاده می باشد.

به گزارش سئو مئو به نقل از دیجیتال ترندز، گوشی یادشده دارای نمایشگری با قابلیت پخش تصاویر به صورت سه بعدی است و صدا را هم به صورت زنده و سه بعدی و نه دوبعدی و تخت پخش می كند.
قرار بود گوشی یادشده كه هیدروژن وان نام دارد، تا اواخر تابستان در دسترس علاقمندان قرار بگیرد، اما حالا گفته می گردد كه این گوشی اواخر پاییز به بازار می آید. گوشی رد قادر به ضبط آنی تصاویر به صورت چهار بعدی و هولوگرافیك است و سپس می توان این تصاویر را در یوتیوب یا دیگر شبكه های اجتماعی به اشتراك گذارد.
دقت نمایشگر این گوشی در حالت دوبعدی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیكسل بوده و در وضعیت چهار بعدی هم همین دقت حفظ می گردد. شركت سازنده مدعی است كیفیت پخش تصاویر در حالت چهاربعدی هولوگرافیك بهتر از حالت سه بعدی است. در این وضعیت تصاویر در فضا معلق می مانند و فرد می تواند از چهار جهت به آنها بنگرد؛ قابلیتی كه در تصاویر سه بعدی وجود ندارد و فرد تنها می تواند از یك طرف به این تصاویر نگاه كند. صدا هم در این حالت باید به صورت فضایی و چند بعدی پخش شود.
با توجه به انرژی بالای مورد نیاز برای تهیه و ضبط چنین تصاویری، یك باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری بر روی این گوشی نصب خواهد شد. هر دو دوربین سلفی و عقبی این گوشی دارای قابلیت های مذكور خواهند بود. البته فایل های تصویربرداری شده به صورت خودكار به صورت دو بعدی هم ذخیره خواهند شد.
سیستم عامل این گوشی اندروید و پردازنده اصلی آن اسنپ دراگون ۸۳۵ خواهد بود. قیمت این گوشی با قابلیت نصب دو سیم كارت ۱۳۰۰ دلار اعلام شده است.