تا دو ماه آینده هدست های بی سیم چینی روانه بازار می گردد

تا دو ماه آینده هدست های بی سیم چینی روانه بازار می گردد

سئو مئو: هدست های بی سیم شركت چینی اوپو تحت عنوان O-Free در ماه اوت سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به بازارهای جهانی روانه خواهند شد.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت Android Community، این روزها كه بازار هدست و هدفون های بی سیم و وایرلس داغ شده است، شركت های تكنولوژی بسیاری در این عرصه اقدام به افزایش و گسترش فعالیت های خود كرده اند تا بتوانند گوی رقابت را از رقبای قدرتمند خود بربایند.

شركت چینی اوپو (Oppo) كه در عرصه تولید موبایل و گوشیهای هوشمند توانسته است و تابحال سهم قابل توجهی از بازار گجت های تكنولوژی را به خود مختص كرده است، حالا می خواهد با عرضه هدست های وایرلس در ماه اوت سال جاری ۲۰۱۸ میلادی، به میدان رقابت با غول هایی همچون اپل پا بگذارد و نظر كاربران بسیاری را به سمت محصولات جدید خود جلب نماید.

هدست های بی سیم اوپو تحت عنوان O-Free مقرر است حدودا دو ماه دیگر همزمان با نسخه لامبورگینی گوشی هوشمند فایند ایكس راهی بازارهای جهانی شود.

گوشی هوشمند فایند ایكس (Find X) كه جدیدترین پرچمدار شركت اوپو به حساب می آید، به همراه نخسه لامبورگینی آن و همینطور هدست های وایرلس O-Free در همایش معرفی محصولات جدید اوپو كه مقرر است در ماه اوت سال جاری ۲۰۱۸ میلادی برگزار شود، معرفی و رونمایی و سپس راهی بازار شود.

البته این هدست های بی سیم ابعاد كوچكی داشته و در رنگ مشكی با حاشیه های قرمز و آبی عرضه خواهند شد، هدست بلوتوث O-Free از فناوری TrueWireless Stereo پشتیبانی می كند تا با گوشی هوشمند همگام شود. تراشه این گجت هم QCC۳۰۲۶ كوالكام است.

این هدست های بی سیم دقیقا همانند پیكسل بادهای گوگل از قابلیت ترجمه صوتی پشتیبانی می كند اما هنوز معلوم نیست كه دقیقا چه زبان هایی را شناسایی خواهد نمود. این هدست های همینطور به قابلیت های دستیار صوتی و كنترل موسیقی مجهز خواهند بود و با قیمت ۹۰ یورو روانه بازارهای چین خواهند شد.