حضور ایرانسل در نخستین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران

حضور ایرانسل در نخستین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران

به گزارش سئو مئو، ایرانسل با حضور در نخستین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی را به بازدیدکنندگان معرفی می کند.

به گزارش سئو مئو به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با سبد کاملی از سرویس ها و خدمات محتوایی، مبتنی بر صوت و تصویر فراگیر، در نخستین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، شرکت کرده است. این نمایشگاه که توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) برگزار می شود، از ۱۱ تا ۱۴ اسفند ۱۴۰۱، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، از ساعت ۸ تا ۱۶ میزبان بازدیدکنندگان است و ایرانسل در سالن ۷ آن حضور دارد.
ایرانسل با عرضه سرویس «تلویزیون اینترنتی لنز» بعنوان بستر پخش فیلم، سریال، پخش رویداد زنده و شبکه های تلویزیونی، سرویس «راویتو» بعنوان پلت فرم اشتراک ویدئو و پخش زنده با امکان کسب درآمد، سرویس «ریتم» بعنوان پلت فرم جامع انتشار موسیقی و موزیک استریم، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی، سرویس «سیمبا» بعنوان سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب و «پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا» بعنوان شبکه آموزش مجازی برای تمام فعالان آموزشی، در نمایشگاه رصتا مشارکت کرده است. همینطور «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و عرضه محتوی صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است، در این نمایشگاه حضور دارد.
نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران با رویکرد حمایت گری و به منظور معرفی ظرفیت ها و توانمندی های رسانه های صوت و تصویر فراگیر در کشور و هم افزایی هر چه بیشتر سازمان صدا و سیما و رسانه های صوت و تصویر فراگیر و سایر اجزای زیست بوم، در دو بخش سرویس و محتوا برگزار می گردد و اهدافی همچون «اطلاع رسانی از آخرین دستاوردهای حوزه رسانه و ایجاد ارتباط بین شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان»، «جریان سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، بومی و ملی»، «حمایت های مادی و معنوی از رسانه های صوت و تصویر فراگیر»، «ایجاد فضای رقابت رسانه ای بین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان خدمات و محتوای رسانه ای در جهت ارتقا کیفی»، «ایجاد تعامل بین نخبگان دانشگاهی، سازمان صدا وسیما، ساترا و رسانه ها» و … را دنبال می کند.
در این نمایشگاه تلویزیون های اینترنتی، طراحان پلتفرم، مراکز عرضه دهنده خدمات رسانه های دیجیتال، توسعه دهندگان، استارتاپ ها، شتاب دهنده های صنایع خلاق، نهادهای مردمی، نرم افزارهای رسانه ای، نرم افزارهای تلفن همراه، پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها، مراکز پژوهش، فناوری و نوآوری در رسانه های دیجیتال، تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال، تولیدات رسانه های دیجیتال دانش آموزی و… میزبان علاقه مندان هستند.

منبع: