رونمایی از سامانه و شبکه بی سیم اختصاصی اورژانس اجتماعی

رونمایی از سامانه و شبکه بی سیم اختصاصی اورژانس اجتماعی

به گزارش سئو مئو، فاز نخست سامانه و شبکه بی سیم اختصاصی(POC) اورژانس اجتماعی با حضور تعدادی از مدیران بهزیستی و قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران به بهره برداری رسید.

به گزارش سئو مئو به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، فاز نخست سامانه و شبکه بی سیم اختصاصی(POC) اورژانس اجتماعی امروز چهارشنبه 19 بهمن 1401، با حضور تعدادی از مدیران سازمان بهزیستی کشور و قائم مقام مدیرعامل همراه اول به بهره برداری رسید.
حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران در این مراسم که در سالن اجتماعات سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، ضمن اشاره به گستردگی پوشش شبکه همراه اول در سطح کشور و ظرفیت سرویسهای متنوع این اپراتور در خدمت رسانی به مردم و دستگاههای مختلف، اظهار امیدواری کرد سرویس «بی سیم آواک» بتواند در مواقع حساس و بحرانی، نیازهای سازمان بهزیستی کشور را برآورده کند.
علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور هم در این مراسم، ایران را از کشورهای پیشرو در حوزه اورژانس اجتماعی خواند و ضمن اشاره به تلاشهای صورت گرفته برای توسعه خدمات اورژانس اجتماعی تصریح کرد: تجهیز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ به بی سیم، این نوید را می دهد که بهزیستی بعنوان یک سازمان حمایتی و تخصصی دارای یک شبکه هوشمند اختصاصی شود و با ارتباط صوتی و تصویری، خدمات حرفه ای خویش را در بعد جغرافیایی عرضه نماید.
در این مراسم محمدرضا حیدرهایی، سرپرست صدمه های اجتماعی بهزیستی کشور هم از تخصیص ردیف بودجه مستقل برای اورژانس اجتماعی برای نخستین بار اطلاع داد و ضمن اشاره به افزایش دو و نیم برابری اعتبارات این سازمان، تجهیز اورژانس اجتماعی به سامانه بی سیم را از اقدامات و دستاوردهای مهم امسال برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم تا آخر سال تمام مراکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی(مرکز اورژانس اجتماعی) به سرویس بی سیم مجهز شوند.
ارتباطات بی سیم صوتی و تصویری راهگشا در مأموریت های اورژانس اجتماعی، وسعت عملکرد به جغرافیای کشور، امکان برقراری ارتباط زنده تصویری، راحتی گروه بندی و کنترل کاربران و دیسپچر کارآمد با قابلیت مشاهده موقعیت مکانی کاربران در گروههای مختلف، همچون خصوصیت ها و مزایای سرویس آواک در این همکاری عنوان شده است.

منبع: