دستگاه حضور و غیاب الکترونیکی

دستگاه حضور و غیاب الکترونیکی

دستگاه تشخیص چهره حضور و غیاب به شما در صرفه جویی زمان و هزینه کمک می کند.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

شرکت فراافزار, بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره را با پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش عرضه می کند. دستگاه تشخیص چهره حضور و غیاب به شما در صرفه جویی زمان و هزینه کمک می کند. دستگاه تشخیص چهره اصل از آخرین فناوری های تشخیص چهره برای شناسایی افراد استفاده می کند. امروزه, در دستگاه ورود و خروج کارمندان پانچ پروکسی وجود ندارد. در واقع, سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره بدون لمس فیزیکی کارکنان کار می کند.

 

ویژگی دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره از جدیدترین روش های علامت گذاری چهره بهره می گیرد. در ادامه به برخی از ویژگی های کلیدی دستگاه های تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره داریم.

  • پشتیبانی تشخیص فرد دارای ماسک
  • تشخیص چهره چندگانه تا گنج هزار نفر در هر زمان
  • محدوده دینامیکی گسترده (تشخیص چهره در همه شرایط نوری)
  • محدوده تشخیص قابل تنظیم (تشخیص فاصله کوتاه, متوسط یا طولانی)
  • نرم افزار قابل ارتقا تا ۱۰۰۰۰ نفر با عملکرد مستقل
  • قابلیت دانلود مستقیم گزارش ها از طریق درگاه USB

 

شرکت فراافزار, نمایندگی رسمی فروش دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در کرج است. شما می توانید, بهترین دستگاه ورود و خروج پرسنل را به همراه خدمات پشتیبانی از ما دریافت کنید. شرکت فرا افزار بهترین دستگاه کارت زنی حضور و غیاب در کرج را ارائه می دهد. تصویر چهره افراد در سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره, ذخیره سازی می شود. فراافزار, فروش دستگاه کارت ساعت زنی اداری را انجام می دهد که در دفاتر و کارخانه های برای نظارت بر زمان ورود و خروج کارکنان استفاده می شوند.

ما ارائه دهنده, راه حل پیشرو برای شناسایی خودکار چهره و محصولات بهره مند از فناوری هوش مصنوعی هستیم. دستگاه کارت ساعت زنی اتوماتیک, به رایج ترین فناوری ها مانند تشخیص اثرانگشت, چهره, کارت هوشمند و سایر موارد مجهز است. شرکت فراافزار خدمات آموزش و نصب دستگاه ورود و خروج, گارانتی در محل و پشتیبانی پس از فروش را ارائه می دهد.

 

دستگاه حضور و غیاب الکترونیکی

قیمت انواع دستگاه حضور و غیاب بسیار پایین و در دسترس استکه صرفه جویی در هزینه را به دنبال دارد.دستگاه کنترل تردد پرسنل به ایجاد وقت شناسی در سازمان کمک می کند, زیرا سوابق ورود و خروج پرسنل را ذخیره می کنند. دستگاه حضور و غیاب الکترونیکی دارای ویژگی های مختلفی از جمله سیستم تشخیص چهره, کارت خوان و امکان ثبت اثر انگشت هستند. نرم افزار دستگاه کارت زنی, بیش از ۱۵۰ گزارش صنعتی استاندارد را تولید می کنند. انواع دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی با نرم افزار حضور و غیاب رایگان برای مدیریت حقوق و دستمزد کارکنان عرضه می شوند.

دستگاه کنترل تردد دارای ویژگی قفل مدیریت است که فقط مدیر قادر به اعمال تغییرات در داده های دستگاه خواهد بود. شرکت فرا افزار به منظور ارائده بهترین دستگاه کنترل تردد کارتی همیشه در دسترس شما است. ما بهترین دستگاه تشخیص چهره و اثر انگشت را برای کارگاه های ساختمانی, کارخانجات و دفاتر کاری ارائه می دهیم.

 

قیمت انواع دستگاه حضور و غیاب

دستگاه تشخیص چهره خوب, از ترمینال کنترل هیبریدی بیومتریک مبتنی بر لینوکس با تشخیص چهره نور مرئی هوشمند بهره می گیرد. دستگاه ورود و خروج کارمندان از هر دو روش احراز هویت, تشخیص چهره و اثر انگشت و دسترسی به کارت با ظرفیت بالا پشتیبانی می کند. انواع دستگاه تشخیص چهره از فناوری تشخیص بدون لمس استفاده می کند که نگرانی های بهداشتی را حذف نماید. دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره مجهز به الگوریتم Anti Spoofing برای بهبود عملکرد و امنیت تشخیص چهره است.