وزیر ارتباطات ایران به ژنو می رود

وزیر ارتباطات ایران به ژنو می رود

به گزارش سئو مئو وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به منظور شرکت در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی ۲۰۲۲ (WSIS) فردا عازم ژنو، مقر اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) می شود.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی ۲۰۲۲ (WSIS)، با شعار «فناوری اطلاعات برای رفاه، شمولیت و تاب آوری»، از ۲۴ اسفندماه (۱۵ مارس) به صورت مجازی شروع و برگزار شده و از ۹ خردادماه (۳۰ می) تا ۱۳ خردادماه (۳ ژوئن) به صورت حضوری، برگزار می گردد.
این اجلاس سال جاری باهدف ساماندهی دسترسی همگانی به شبکه های اطلاعاتی و ایجاد قوانین پایه برای یکپارچه سازی اهداف جامعه اطلاعاتی و تکمیل پروتکلهای بین المللی، تشکیل می شود.
عیسی زارع پور – وزیر ارتباطات کشورمان در این سفر در پنل عالی روز ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ سخنرانی می کند و همینطور در میزگرد وزرا شرکت کننده در این اجلاس شرکت خواهد نمود.
مقرر است وی در حاشیه این اجلاس ضمن دیدار با هالین ژائو، دبیر کل ITU، در جهت توسعه روابط حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و تبادل دانش و تجربیات متقابل، با وزرا و معاونین وزیر از کشورهای ژاپن، لیتوانی، هند، قزاقستان، بنگلادش، رومانی و نیجریه دیدار و گفتگو کند.