در پی برخی اعتراضات مطرح شد؛ توضیح زارع پور درباره تغییر تعرفه های پست

در پی برخی اعتراضات مطرح شد؛ توضیح زارع پور درباره تغییر تعرفه های پست

وزیر ارتباطات با تاکید بر این که افزایش 2 تا 3 برابری تعرفه های پست تکذیب می شود، از مدیرعامل شرکت پست خواست ظرف 24 ساعت شرایط بازگشت مبالغ مازاد دریافتی از کاربران را فراهم آورد.
به گزارش سئو مئو به نقل از مهر، در پی انتشار اخباری در خصوص افزایش ۶۰ تا ۱۱۰ درصدی تعرفه های پستی، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات اظهار داشت: افزایش ۲ تا ۳ برابری تعرفه پستی تکذیب می شود. وی توضیح داد: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار بر این شد که برای خدمات پایه پستی، عادی و سفارشی، تعرفه برای مردم عادی ۲۰ درصد افزایش یابد. این رقم برای حقوقی ها و دولتی ها افزایش ۵۰ درصدی خواهد بود. همین طور برای خدمات غیر پایه پستی مانند پست ویژه و پیشتاز، تعرفه مطابق حداکثر سقف تورم که حدود ۴۰ درصد است افزایش می یابد. وی اشاره کرد: از سال ۹۸ تا حالا تعرفه خدمات پستی تغییر نداشته است. زارع پور با اعلان اینکه اگر ریالی بیشتر از این تعرفه از مردم گرفتن شده است بازگردانده می شود، به مدیرعامل شرکت پست فرمان داد تا طی ۲۴ ساعت آینده سامانه ای راه اندازی شود تا کسانی که برای پست مرسوله خود، مبلغ بیشتری از میزان مصوب پرداخت کرده اند، مابه التفاوت آنرا دریافت نمایند. وی اشاره کرد: این سامانه آنلاین باید راه اندازی شود تا شماره مرسوله موردنظر کاربر وارد شده و در صورتیکه هزینه بیشتر پرداخت شده بود به مردم بازگردانده شود.