اینترنت مجانی برای کم درآمدها در آمریکا

اینترنت مجانی برای کم درآمدها در آمریکا

به گزارش سئو مئو رئیس جمهور آمریکا اعلام نمود ۲۰ فراهم کننده اینترنت شامل شرکتهای ورایزن، کام کست و AT&T، متعهد شدند قیمت ها را کاهش دهند یا سرعت اینترنت میلیون خانواده آمریکایی کم درآمد را بالا برند.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، جو بایدن که توسط کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، در رز گلدن کاخ سفید همراهی می شد، اظهار داشت: این موردی است که شرکتهای بزرگ باید اقدام نمایند.

تعهد شرکتهای اینترنت در جهت برنامه “اتصال مقرون به صرفه” داده شده که بخشی از قانون “زیرساخت” است که سال میلادی گذشته با حمایت جمهوریخواهان و دموکرات ها در کنگره تصویب گردید.

کاخ سفید اعلام نمود این توافق کمک می نماید هزینه اینترنت خانواده های آمریکایی حائز شرایط حداکثر ۳۰ دلار در ماه کاهش پیدا کند. با توافق های جدید، ده ها میلیون خانواده که تحت برنامه “اتصال مقرون به صرفه” قرار می گیرند، سرویس اینترنتی مجانی دریافت می کنند.

خانوارهای کم درآمد می توانند حائز شرایط این برنامه قرار بگیرند. دریافت کمک فدرال در برنامه های دیگر ماند یارانه غذا یا برنامه های بیمه سلامت کم درآمد هم یک خانواده را واجد این برنامه می کند.

بایدن اعلام نمود خیلی از مردم مشغول دورکاری هستند و این اهمیت اینترنت پرسرعت را نشان داده است.

بر اساس گزارش رویترز، یک مقام ارشد دولت آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران اظهار داشت: این شرکت ها داوطلبانه چنین تعهدی داده اند.