نخستین معامله املاک با ارز دیجیتال ثبت گردید

نخستین معامله املاک با ارز دیجیتال ثبت گردید

سئو مئو: با افزایش محبوبیت استفاده از ارزهای دیجیتال، تعداد فزاینده ای از مردم جهان برای خرید و فروش املاک و مستغلات به دارایی های دیجیتال متوسل شده اند.
به گزارش سئو مئو به نقل از فینبلود، روز ۵ ماه مه گزارش شد که ملکی در براگای پرتغال منحصرا برمبنای بیتکوین (BTC) فروخته شد؛ بدون این که تبدیل به یورو صورت گیرد. با این مورد، تجارت املاک و مستغلات نخستین معامله در زمینه رمزارزهای دیجیتال را شاهد بود.
این آپارتمان در پرتغال با سه بیتکوین که معادل حدود ۱۱۰ هزار یورو است خریداری شد.
تجارت املاک Zome که از شاهدان این فروش بود در پست فیسبوک خود این توسعه را اعلام و اصرار کرد که این شرکت در خط مقدم در مورد فناوری وب تری (Web۳) و پذیرش ارزهای دیجیتال است. این سند نشان دهنده نقطه عطف تاریخی است که انتقال یک دارایی دیجیتال به یک دارایی فیزیکی بدون هیچ نوع تبدیل به یورو انجام شد. ما معتقدیم دنیای جدیدی از تجارت ممکن در حوزه املاک و مستغلات امروز افتتاح می شود!
کارلوس سانتوس، مدیر ارشد فناوری Zome احساس می کند که این معامله فرصت های جدیدی را برای شرکت فراهم می آورد.
سایر ابتکارات در رابطه با Web۳ حالا توسط Zome درحال ایجاد هستند و طبق نتیجه گیری پست وبلاگ این شرکت، «خیلی زود» ارائه خواهند شد.
تا ماه گذشته، خرید املاک و مستغلات با ارزهای دیجیتال ضروری بود که خریدار ابتدا دارایی ارزهای دیجیتال خودرا به یورو تبدیل کند. با این وجود، از آن زمان به بعد، دستور دفاتر اسناد رسمی پرتغال دستورالعمل های صریحی را برای تشکیل اسناد در معاملات املاک و مستغلات که بطور کامل بوسیله دارایی های دیجیتال انجام می شود، به وجود آورده است.
مقایسه ارزش رمزنگاری بین زمان ثبت سند و زمان امضای قرارداد سفته همین طور بین تاریخ دو سند، برای ارزیابی قانونی بودن یا نبودن معامله در صورتیکه ارزش آن بیش از ۲۰۰هزار باشد لازم است.

منبع: