بهترین بازی های PS4 که باید بازی کنید

بهترین بازی های PS4 که باید بازی کنید

از بازی‌های کلاسیک شخص اول سونی گرفته تا ده‌ها عنوان شخص ثالث ، PS4 دارای بازی‌هایی برای هر نوع گیمری است.

هم اکنون هشت سال است که بازی های ps4 در دسترس است و در این مدت یکی از بزرگترین مجموعه های بازی مربوط به بازی های ps4 است. از بازی‌های کلاسیک شخص اول سونی گرفته تا ده‌ها عنوان شخص ثالث ، PS4  دارای بازی‌هایی برای هر نوع گیمری است.

شما میتوانید انواع تجربیات بازی را داشته باشید ، چه بخواهید یک تجربه اکشن اول شخص یا سوم شخص را داشته باشید  و یا چیزی کمی کندتر و غم انگیزتر با داستانی قوی داشته باشید، می توانید بازی ps4 مورد نظر خود را پیدا کنید . ما لیستی از 15 بهترین بازی PS4 را داریم که می توانید بازی کنید. اگر برای اولین بار است که یک پلی استیشن می گیرید، یا سعی می کنید بازیهای ps4 را که بازی نکرده اید را بازی کنید این لیست برای شما مناسب است.

 

بازی ps4 بسیار زیبای Bloodborne

FromSoftware   ممکن است یکی از تاثیرگذارترین و بهترین توسعه دهندگان نسل PS4 باشد . درBloodborne  شما با جاخالی دادن ها و حمله و دفاع های مستمر یک بازی کاملا مبارزه ای و در عین حال وحشت ناک را تجربه میکنید .

 

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی ps4 کلیک کنید .

 

Red Dead Redemption 2

 Red Dead Redemption 2 ممکن است بهترین عنوان Rockstar باشد و این واقعا یکی از بهترین بازی های داستان است. با دنیایی کاملاً خیره‌کننده و داستانی جذاب . باز Red Dead Redemption یکی از بهترین بازی های کابویی است .

 

The Last of Us Part II

نسخه‌های شخص سوم بازی ps4 سونی در سونی دارای لذت خاصی هستند . اکشن‌های سوم شخص زیادی با کمی تیراندازی هستند ، اما هیچ‌کدام از آنها به اندازه The Last of Us Part II احساس زیبایی و اکشن را نمیدهد . داستانی پیچیده‌تر که از دیدگاه‌های متعدد روایت می‌شود، دنیایی دقیق و باورپذیر، و سیستم مبارزه‌ای بسیار رضایت‌بخش و متنوع که شما را در داخل بازی گیرمیاندازد .

 

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی ps4 کلیک کنید .

 

Uncharted 4: A Thief's End

ماجراجویی های Nathan Drake بسیار جذاب تر ازهر بازی دیگری است زیرا وقتی در حال چرخیدن در اطراف و در حالی که دشمنان خود را گلوله باران میکنید ، احساسی مانند ایندیانا جونز خواهید کرد. این بازی ps4 در مقایسه با فیلم‌های هیجان‌انگیز الی و جوئل در سینمای مستقل، مانند یک فیلم پرفروش تابستانی به نظر می‌رسد.

 

Shadow of the Colossus

بازی ps4 کلاسیک PS2 Shadow of the Colossus یکی از بهترین بازی‌های آن نسل باقی می‌ماند و اغلب هر زمان که بحث بازی های هنری مطرح می‌شود، از آن یاد می‌شود. بازی بسیار وسیع است و پر از غم و اندوه . هر پیروزی با احساس غم و اندوه همراه است، در حالی که هدف در پایان به دست می آید . بازسازی این بازی با گرافیک بالا همراه است  و یکی از بهترین های هر بازی ps4 است .

 

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی ps4 کلیک کنید .

 

The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt  بازی است که شما را ساعت ها مجبور به بازی کردن میکند و این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که The Witcher 3  یک بازی ps4 کلاسیک مدرن است. دنیایی وسیع بزرگ به همراه داستانها و تلاش‌های بی‌شمار. برای بازی کردن این قسمت احتباجی به دانش و بازی کردن قسمت های قبلی نیست و با سریال The Witcher نتفلیکس در فصل دوم، هرگز زمان بهتری برای بازی وجود نداشته است.

 

God of War

سفر کریتوس و آترئوس در یک قلمرو کاملاً جدید با چالشهای سخت ،  انتظارات طرفداران از God of War را کاملاً تغییر داد. همیشه بازی های ps4 کلاسیک ، وحشیانه و ترسناک و پر از اکشن هستند و این بازی هنوز هم تمام چالش ها را در لحظات مناسب دارد، اما به طور مشخص قوی تر به نظر می‌رسد . کریتوس همچنان به مبارزات خود ادامه میدهد و دشمنان خود را یکی یکی نابود میکند .

 

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی ps4 کلیک کنید .

 

Monster Hunter: World

Monster Hunter: World  سرانجام سری بازی‌هایی را که سال‌ها مورد علاقه سلیقه های مختلف بوده است را پوشش میدهد . محیط بازی بزرگ‌تر است و نزدیک شدن به هر درگیری آسان‌تر شده است . می‌توانید هر زمان که احساس خستگی کردید برای کمک تماس بگیرید، و جنگ ها هیجان‌انگیزتر از همیشه میشوند . هیولاها هر چیزی که نزدیکشان باشد را از بین می‌برند و از میان صخره‌ها و درخت‌هایی که به عنوان پوشش استفاده می‌کنید برخورد می‌کنند . این بازی ps4 هنوز کاربران نسبتاً بالایی دارد و بازیکنان جدید زیادی را درخواست می‌کند.

 

Journey

Journey  بر خلاف بسیاری از بازی های اکشن و تیراندازی است و به جای تمرکز بر روی اکشن و تیراندازی شدید، شما را به یک سفر می برد. داستان بدون هیچ دیالوگ، فقط از نکات و سرنخ هایی که در طول مسیر وجود دارد استفاده میکنید . داستان از یک بیابان آغاز میشود . اگر خوش شانس باشید ممکن است در این راه دوستی پیدا کنید.

 

Resident Evil 2

سری Resident Evil اغلب به عنوان یک سری بازی های ترسناک دیده می شود که نشان خود را در بین فیلم ها، بازی ها و انیمیشن ها می گذارد. وقتی نوبت به بازیهای های اخیر می رسد،  Resident Evil 2 ممکن است بهترین بازی باشد. بازسازی مشهورترین بازی سری، Resident Evil 2، شهر راکون را در روزهای رو به مرگش زنده می‌کند. شروع بازی ایستگاه پلیس است یکی از بهترین مکان‌های بازی ویدیویی این نسل .

 

Horizon Zero Dawn

Horizon Forbidden West  انتشار یافته است . ماموریت Aloy در یک دنیای آخرالزمانی با دایناسورهای روباتی منحصر به فرد و هیجان انگیز است ، با دشمنانی که از سایر دشمنانی که تا کنون دیده اید متمایز است . چه بخواهید از جانوران مکانیکی دوری کنید و چه با سلاح به آنها ضربه بزنید ،  Horizon Zero Dawn از ابتدا تا انتها عالی است و حتی یک پچ 60 فریم بر ثانیه برای هر کسی که با PS5 بازی می کند در دسترس است.

 

Marvel's Spider-Man

بازی مرد عنکبوتی یکی از محبوب‌ترین بازی های ابرقهرمان‌های مارول است، بنابراین می‌توان گفت که بازی ps4 اکشن جهان باز او یک بازی فوق‌العاده است. تاب خوردن در خیابان‌های شهر احساس خوبی دارد، نبردهای مرد عنکبوتی با دشمنان خود بسیار جالب و خیره کننده است .

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی ps4 کلیک کنید .