بهترین فلش و پاوربانک تبلیغاتی

بهترین فلش و پاوربانک تبلیغاتی

سئو مئو: در تعریف هدایای تبلیغاتی باید گفت هر کالا یا محصولی که برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید، یک محصول تبلیغاتی محسوب می شود.

هدایای تبلیغاتی چیست؟

یکی از قدم های مهم و بزرگ در کمپین های تبلیغاتی استفاده از محصولات تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی است، که در تعریف هدایای تبلیغاتی باید گفت هر کالا یا محصولی که برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید، یک محصول تبلیغاتی محسوب می شود. این محصولات شامل اقلام متفاوتی می شود که در ادامه برخی از آنها مانند فلش تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، فلش کارتی تبلیغاتی و … را بررسی خواهیم کرد.

کالاهای تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که دارای یک لوگو یا شعار بوده و برای تبلیغ یک برند، هویت سازمانی یا رویداد توزیع شده و جهت افزایش بازاریابی و فروش استفاده می‌شوند. جالب است بدانید که اولین محصولات تبلیغاتی شناخته شده در ایالات متحده، دکمه های یادبودی بودند که قدمت آنها به انتخاب جورج واشنگتن در سال 1789 بازمی گردد.

هدایای تبلیغاتی به صورت سفارشی با یک لوگو، نام شرکت یا پیام مختص به یک برند یا شرکت یا کسب و کار، در طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلف تولید شده و بین مشتریان و سایر عوامل که با آن مجموعه در ارتباط هستند، به عنوان هدیه توزیع می شود. امروزه تفکر و سلیقه ی مشتری در انتخاب نوع هدایای تبلیغاتی تاثیر بسزایی دارد و صاحبان برنها و بیزنس ها به دنبال هدایایی هستند که علاوه بر کارایی به تبلیغ مناسب و چشم نواز مخاطب کالا نیز بپردازد. هدایای تبلیغاتی آپادانا گیفت، هدایای تبلیغاتی ارزان و متنوع و متناسب با تمام سلایق را برای مشتریان خود ارائه می نماید.

 

فلش تبلیغاتی

یکی از محبوب ترین محصولات و هدایای تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی می باشد که در انواع مختلف با حافظه های متفاوت قابل ارائه هستند که با پیشرفت تکنولوژی، نیاز به این فلش ها برای هر فردی ضروری می باشد و بنابراین می توان گفت که فلش تبلیغاتی یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی می باشد. فلش های تبلیغاتی هدایای کوچک عالی در نمایشگاه های تجاری می باشند و به عنوان هدایای اجرایی برای مشتریان شرکتی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

پاور بانک تبليغاتی

امروزه به دلیل استفاده ی زیاد افراد از وسایل الکترونیکی ضروری مانند تلفن همراه و … ، نیاز به پاوربانک جهت شارژ مجدد موبایل و سایر وسایل الکترونیکی افزایش یافته است و از آنجایی که به آسانی قابل حمل می باشند بنابراین می توان گفت که یکی دیگر از بهترین و پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی است.

پاور بانک‌ تبلیغاتی دارای انواع و ظرفیت ‌های مختلف بوده که کیفیت های متفاوتی دارند و بسته به مقدار هزینه ای که مدنظر باشد می توان انواع مختلف آن را تهیه کرد. اما نکته ای که دارای اهمیت می باشد آن است که باید پاوربانک را با کیفیت بالا ارائه کنید زیرا در غیر اینصورت ممکن است هدیه شما بر دیدگاه مشتری نسبت به برند شما تاثیر منفی  بگذارد. هدایای تبلیغاتی آپادانا گیفت، پاوربانک های تبلیغاتی با کیفیت خوب را برای شما فراهم می آورد تا به بهترین نتایج و بازخورد دست یابید.

 

فلش کارتی تبليغاتی

فلش مموری کارتی یک دستگاه ذخیره سازی کوچک است که می توان از آن به عنوان یکی از مهم ترین محصولات در زمینه تبلیغات به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد. فلش مموری کارتی در واقع یک چیپست میان یک کارت پلاستیکی از جنس PVC می باشد. در استفاده از فلش کارتی تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می توان لوگو یا کلیت عکس کارت ویزیت خود و یا هرتصویر و نوشته ی دیگری را بر روی آن چاپ کرد. توجه داشته باشید که کیفیت چاپ می‌تواند تاثیر زیادی روی اثرگذاری هدیه تبلیغاتی شما داشته باشد. فلش مموری کارتی در ابعاد متفاوت و جنس فلزی و ABS ارائه شده و دارای فضای بسیار مناسب برای چاپ رنگی می باشد.