در پی هشدار آسیب پذیری قابلیت معاملات پیشرفته بزرگترین صرافی رمزارز آمریکا متوقف گردید

در پی هشدار آسیب پذیری قابلیت معاملات پیشرفته بزرگترین صرافی رمزارز آمریکا متوقف گردید

شرکت کوین بیس گلوبال (Coinbase Global) که بزرگترین صرافی رمزارز آمریکاست، به دنبال اخطار درباره یک صدمه پذیری احتمالی از جانب یک کاربر ناشناس در توییتر، قابلیت ترید پیشرفته ای که به تازگی راه اندازی کرده بود را متوقف کرد.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، سخنگوی شرکت کوین بیس اظهار داشت: این شرکت با این کاربر توییتر برای اطلاع بیشتر درباره مساله فوق در تماس است. برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس به این کاربر توییتر پاسخ داد و اعلام نمود این شرکت مساله مذکور را بررسی خواهد نمود.

مدت کوتاهی بعد “پشتیبانی کوین بیس” در توییتی اعلام نمود قابلیت ترید پیشرفته را به علل فنی متوقف می کند و سفارشهای جدید قابل انجام نیست. این مساله بر ترید ساده در پلت فرم معاملاتی اصلی کوین بیس تاثیری ندارد. سپس آرمسترانگ به حساب توییتر پیامی با این مضمون توییت کرد: شما فوق العاده هستید. از اینکه با تیم ما همکاری کردید بسیار متشکرم.

کوین بیس نوامبر گذشته قابلیت ترید پیشرفته را در Coinbase.com برای شمار اندکی از مشتریانش راه اندازی نمود. این توانایی برای تریدرهای باتجربه است و به آنها اجازه می دهد با دفتر سفارش، مستقیما تعامل کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، ارزش سهام کوین بیس روز جمعه پنج درصد نزول کرد و به ۱۹۴.۵۳ دلار رسید و از ضرر شاخص اس اند پی ۵۰۰ سبقت گرفت.

منبع: