امکان حذف دسته جمعی به اینستاگرام افزوده شد

امکان حذف دسته جمعی به اینستاگرام افزوده شد

سئو مئو: اینستاگرام با عرضه قابلیت حذف دسته جمعی، حذف پستها، اظهارنظرها و فعالیت دیگر از این پلت فرم را آسان تر کرد.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس کنترلهای حساب جدیدی عرضه نموده که به کاربران امکان می دهد اظهارنظرها و پستها را بصورت دسته جمعی حذف کرده و تعاملات قدیمی و فعالیت جست و جوی خود در این اپلیکیشن را بازنگری کنند.

این قابلیت در بخش جدید پروفایل کاربران با نام “فعالیت شما” (your activity) قابل دسترس خواهد بود. اینستاگرام هدف از این گزینه جدید را آسان تر کردن بازنگری و حذف تعاملات قدیمی عنوان کرده است. بااینکه از نظر فنی حذف پسندها، اظهارنظرها و پستها از اینستاگرام در گذشته هم امکان پذیر بود اما تنها راه این بود که تعاملات قدیمی یک به یک بصورت دستی حذف شوند.

اکنون بخش “فعالیت شما” میانبری برای مشاهده پستها و استوریهای گذشته و همین طور پسندها و اظهارنظرها در فیدهای کاربران دیگر فراهم می آورد. همین طور میانبرهایی برای مشاهده زمان سپری شده در این اپلیکیشن، تاریخچه جست و جو، کلیکهای صورت گرفته روی لینکها و فعالیت حساب مانند تغییرات نام کاربری وجود دارد.

بر اساس گزارش انگجت، اینستاگرام اولین بار این تغییر را در دسامبر پیش نمایش داد و در آن زمان اعلام نمود این تغییر می تواند برای نوجوانان اهمیت خاصی داشته باشد تا بطور کامل دریابند چه اطلاعاتی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند. اینستاگرام برای ایجاد قابلیتهای ایمنی بیشتر برای کاربران نوجوان در ماههای اخیر تحت فشار قرار گرفته و آسان تر کردن حذف فعالیت قدیمی می تواند بعنوان راهی برای رهایی از این فشارها دیده شود.

منبع: