سردی زمستان به بیتکوین رسید

سردی زمستان به بیتکوین رسید

بیتکوین همچنان در کانال زیر ۴۲ هزار دلار دست و پا می زند چونکه ترس شدید بازار ارزهای دیجیتالی را فرا گرفته است و تحلیل گران به افت تا ۳۸ هزار دلار اشاره می کنند.
به گزارش سئو مئو به نقل از کوین تلگراف، تحلیل گران اخطار می دهند که بیتکوین امکان دارد پیش از یک شکست نهایی به ۳۸ هزار دلار کاهش پیدا کند.
خیلی از دارندگان رمزارز که از عدم موفقیت آخر سال ۲۰۲۱ ناامید شدند انتظار شروعی تازه در سال ۲۰۲۲ دارند اما از نظر تاریخی ماه ژانویه معمولاً برای بیتکوین ضعیف و کاهش سرعت پیشرفت نقدینگی جهان و انتظارات پوشش محدودتر نخستین عرضه منفی برای بیتکوین است.
طبق گزارش دلفی دیجیتال، بازار ارزهای دیجیتال با ضعف مواجه گردید چونکه ارزش بیتکوین کاهش پیدا کرد و فشار اضافی را بر بازار ارزهای دیجیتال وارد کرد.
دلفی دیجیتال به کاهش رشد نقدینگی جهانی و انتظارات سیاست سخت تر بعنوان منبع اصلی مخالف برای بیتکوین اشاره و تصریح کرد که این عوامل همینطور منجر به ضعف در بازار سهام شده است و به نظر می آید به شدت با قیمت همبستگی دارد.
دلفی دیجیتال اظهار داشت: یکی دیگر از منابع شناسایی شده، کمبود نقدینگی در بازارهای دائمی و آتی همراه با کاهش بهره باز بیتکوین در دو ماه گذشته بود.
در بیشتر موارد، انقباض قیمت، ناشی از مشکلات نقدینگی در بازار فیوچر بود که سبب یک سری انحلال ها شد و ضعف قیمت اولیه بیتکوین را تشدید کرد.
هم اکنون، شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتالی، ترس بیش از اندازه را در بین معامله گران به ثبت رسانده است و برخی از بازرگانان اخطار می دهند که ارزش بیتکوین امکان دارد به سرعت به زیر آخرین نوسان ۳۹ هزار دلاری خود برسد.
ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال هم اکنون به ۱.۹۷۶ تریلیون دلار و نرخ تسلط بیتکوین ۴۰ درصد است.

منبع: