سومین قطعی خدمات ابری آمازون در یک ماه اخیر

سومین قطعی خدمات ابری آمازون در یک ماه اخیر

به گزارش سئو مئو خدمات ابری آمازون برای سومین بار در یک ماه اخیر گرفتار حتمی شد که شماری از وب سایتها را از دسترس خارج کرد اما این خدمات به فاصله کوتاهی باردیگر احیا شد.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، کاربران خدمات وب آمازون (AWS) بامداد روز چهارشنبه به وقت نیویورک مشکلات دسترسی به شبکه را در تاسیسات منطقه ۱ شرق آمریکا در ویرجینیای شمالی گزارش کردند و تکنیسینها با بررسی مشکل، در کمتر از یک ساعت آنرا برطرف کردند. خدمات عادی قبل از ساعت ۱۰ بامداد به وقت محلی برقرار شد.

طبق اطلاعات وبسایت داون دتکتور، کاربران در دسترسی به وب سایتهایی نظیر سرویس پخش ویدیویی Hulu شرکت والت دیسنی، برنامه پیام رسان کاری اسلک، پلت فرم معاملات رمزارز کوین بیس گلوبال و مدیریت سرمایه گذاری فیدلیتی اینوستمنس مشکل گزارش کردند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، آمازون هفتم دسامبر یکی از بدترین قطعی های تاریخ خویش را داشت که سبب از دسترس خارج شدن وب سایتهای نت فلیکس، دیسنی پلاس، رابین هود و فروشگاه آمازون شد. آمازون اعلام نمود این قطعی در ارتباط با دستگاههای شبکه و در رابطه با رابط کاربری برنامه نویسی اپلیکیشن بوده است.

در همین حال منابع آگاه به بلومبرگ اعلام کردند کمیسیون تجارت فدرال آمریکا تحقیقات ضد انحصارطلبی ضد خدمات ابری آمازون را پیش می برد. لینا خان، مدیر این سازمان و منتقد صریح آمازون این تحقیقات که از چند سال پیش توسط رئیس قبلی کمیسیون شروع شده بود را دنبال می کند. بازرسان سازمان تجارت فدرال در چند ماه اخیر با شرکتها تماس گرفته اند و اطلاعاتی را درباره مسائل عرضه در ارتباط با خدمات وب آمازون جمع آوری کرده اند.

منبع: