هر هفته ۵ درصد کارمندان گوگل به محل کار باز می گردند

هر هفته ۵ درصد کارمندان گوگل به محل کار باز می گردند

به گزارش سئو مئو بر مبنای آمار انتشار یافته توسط رئیس املاک و مستغلات گوگل، هر هفته ۵ درصد از کارکنان شرکت مذکور به سر کار خود باز می گردند.

به گزارش سئو مئو به نقل از رویترز، بازگشت کارکنان گوگل به محل کار بخصوص در بین کارمندان جوان تر بیشتر شایع است و پیشبینی می شود این روند در ایام آینده شتاب بیشتری به خود بگیرد.
روز پنجشنبه، گوگل به علت نگرانی در مورد سویه اومیکرون ویروس کرونا، تاریخ بازگشت الزامی کارمندان را به صورت نامحدود به عقب انداخت. این شرکت قبلاً گفته بود که ۱۵۰۰۰۰ کارمند آن در سرتاسر جهان آن می توانند تا ۱۰ ژانویه به دفاتر کار خود رجوع کنند.
دیوید رادکلیف، معاون گوگل در بخش خدمات املاک و مستغلات و محل کارمی گوید خیلی از کارمندان گوگل به میل خود به سر کار بازگشته اند و در هفته های اخیر روزانه در حدود ۴۰ درصد از کارمندان آمریکایی آن به دفاتر کار خود مراجعه نموده اند که این رقم در سه ماه قبل ۲۰ تا ۲۵ درصد بود.
او افزود هر هفته در سطح جهانی تعداد کارکنان گوگل که به سرکارشان بازمی گردند ۵ درصد افزایش می یابد.
رادکلیف اظهار داشت: مردم بشکلی داوطلبانه نشان می دهند که می خواهند به محل های کار بازگردند. ما در راه درست حرکت می نماییم. وی افزود: کارمندان جوان تر و آن هایی که اخیراً به گوگل پیوسته اند، میل بیشتری به حضور در محل کار داشته و به دنبال فرصت هایی برای یادگیری از همکاران هستند.