علیرضابیگی: طرح صیانت هیچ گاه به نتیجه نمی رسد

علیرضابیگی: طرح صیانت هیچ گاه به نتیجه نمی رسد

یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی شانسی برای موفقیت در مجلس ندارد.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:
« طرح صیانت هیچ گاه به نتیجه نخواهد رسید!
مدافعان طرح در اقلیت هستند و اکثریت مجلس، آگاه و کنار مردم است؛ مجلس تسلیم جوسازی نخواهد شد و این طرح شانسی برای موفقیت ندارد.»
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی از مدتی پیش در مجلس آغاز شد و از همان روزهای ابتدایی با موجی از انتقادات همراه بود. منتقدان این طرح معتقد هستند که اجرای چنین طرحی در کشور محدودیت دسترسی کاربران به فضای مجازی و لطمه به کسب و کارهای مجازی را به دنبال دارد.
از طرف دیگر موافقان این طرح هرگونه محدودسازی دسترسی کاربران به فضای مجازی را تکذیب کرده اند و تاکید دارند که این طرح فقط به دنبال ساماندهی فضای مجازی و صیانت از حقوق کاربران است.
این طرح حالا با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برمبنای اصل ۸۵ قانون اساسی در کمیسیونی ویژه در دست بررسی می باشد که جلسات این کمیسیون نیز بصورت آنلاین و زنده پخش می شود.