آمازون 60 میلیون دلار انعام رانندگان را پس داد

آمازون 60 میلیون دلار انعام رانندگان را پس داد

سئو مئو: بیش از 14 هزار راننده 60 میلیون دلار انعامی که بصورت غیرقانونی توسط آمازون در فاصله سال 2016 تا 2019 نگه داشته شده بود را پس می گیرند.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، کمیسیون تجارت فدرال آمریکا اوایل امسال از آمازون و آمازون لجستیک شکایت و آنها را متهم کرد انعامهایی که رانندگان در برنامه آمازون فلکس دریافت کرده بودند را بطور کامل به آنها پرداخت نکرده است.

رانندگان آمازون فلکس کالاها و خوارباری که بوسیله برنامه هایی مانند آمازون فِرِش سفارش داده می شوند را تحویل می دهند. در شکایت کمیسیون تجارت فدرال آمده بود: آمازون انعام رانندگان را به مدت دو سال و نیم نگه داشت و بعد از اینکه متوجه شد در سال ۲۰۱۹ هدف تحقیقات این سازمان قرار گرفته است، شیوه مذکور را متوقف کرد.

آمازون در فوریه این پرونده را حل و فصل کرد و همه پولی که نگه داشته بود را تسلیم کرد.

بر اساس گزارش رویترز، کمیسیون تجارت فدرال اعلام نمود ۱۳۹ هزار و ۵۰۷ چک و ۱۶۲۱ پرداخت پی پال را به رانندگان آمازون فلکس ارسال خواهدنمود. رانندگانی که بیش از پنج دلار انعام آنها توسط آمازون نگه داشته شده بود انعامشان را بطور کامل دریافت خواهند کرد. بالاترین میزان انعام متعلق به یک راننده آمازون فلکس به مبلغ بیش از ۲۸ هزار دلار بود در صورتیکه میانگین انعام رانندگان آمازون ۴۲۲ دلار بود.

منبع: