آدرس نمایندگی بیمه ما در تهران

آدرس نمایندگی بیمه ما در تهران

افرادی که قصد فعالیت به صورت پاره وقت یا تمام وقت را دارند و سرمایه اولیه ای برای شروع کار نداردو موقعیت و فضای کاری آنها مناسب نیست میتوانند به راحتی از شرکت بیمه ما که وابسته به بانک ملت است نمایندگی عمر و سرمایه گذاری دریافت کنند تا تبدیل به یک کارافرین شوند.

نمایندگی بیمه؛ چرا و چگونه؟

هر انسانی که میخواهد مشغول به کار شود انتظار دارد که خودش ساعات کارش را تعیین کند، خلاقیت  ها و انگیزه های شخصی که دارد بتواند در پیشرفتش موثر باشد و دوست دارد که دامنه شغلی او به اندازه کل ایران باشد و بتواند به مردم در سرتاسر ایران خدمت کند، و همه افراد شاغل دوست دارند که درآمدشان بالا باشد و هیچگاه ثابت نماند، به دلیل میل مردم به ارتباط برقرار کردن و اجتماعی شدن اکثر افراد دوست دارند که بتوانند با هر نژاد و قومی و هر صنفی به راحتی ارتباط برقرار کنند و محصول و خدمت خود را به راحتی ارائه دهند. همچنین داشتن اطمینان از اینکه تحریم های بین المللی، شرایط اقتصادی و سیاسی موجود در جهان تاثیری بر روی شغل آنها و فروش محصولات آنها ندارد چیزی است که برای افراد مشغول به کار بسیار مهم است. نکته مهم این است که مردم از حقوق ثابت بیذارند و دوست دارند حتی هر ماه به میزان حقوق آنها اضافه شود. به همین دلیل است که در چند سال اخیر مردم به سمت دریافت نمایندگی بیمه از شرکت های بیمه پرطرفداری مانند بیمه ما رفته اند. هر وقت صحبت از بیمه میشود اولین چیزی که به ذهن مردم میرسد بیمه بدنه ماشین یا بیمه شخص ثالث است! اما بیمه در کشور ما یک کسب و کار محسوب میشود و تقریبا 170 هزار نفر از جمعیت ایران در این شغل فعالیت های گوناگون انجام میدهند.

تاسیس یک کسب و کار در شرایط فعلی ایران و وجود ویروس کرونا برای همه مردم امکان پذیر نیست و حتی خیلی از افراد کار و حرفه خود را به دلیل شرایط سخت مالی از دست داده اند. اما همه مردم ایران با شرایط گوناگون حتی افرادی که به عنوان کارمند در شرکتی مشغول به کار هستند و حتی زنان خانه دار و دانشجو ها میتوانند به عنوان نماینده یک شرکت که سابقه خوبی بین مردم دارد شروع به کار کنند و با گذشت دوره کوتاهی کسب و کار خود را شروع کنند. این شغل هیچ ریسکی ندارد زیرا با نظارت مستقیم بیمه مرکزی شروع کار صورت گرفته است. در اصل افرادی که وارد شغل نمایندگی بیمه میشوند، شغلی بدون سقف درآمدی و یک شغل بدون ترس از اخراج شدن خواهند داشت.

نمایندگی بیمه برای چه افرادی؟

افرادی که قصد فعالیت به صورت پاره وقت یا تمام وقت را دارند و سرمایه اولیه ای برای شروع کار نداردو موقعیت و فضای کاری آنها مناسب نیست و از کار کردن برای دیگران و زیر دست بودن خسته شده اند و میخواهند در حرفه خود پیشرفت کنند میتوانند به راحتی از شرکت بیمه ما که وابسته به بانک ملت است نمایندگی عمر و سرمایه گذاری دریافت کنند تا تبدیل به یک کارافرین شوند.

تفاوت نمایندگی بیمه با دیگر شغل ها:

در شغل های دیگر مانند ایجاد فروشگاه، فروش لباس، اغذیه فروشی و… صاحب شغل مجبور است از همان ابتدا هزینه های زیادی برای اجازه محل مورد نظر و خرید ملزومات و تبلیغات و حقوق کارمندان و…. پرداخت کند، که بعد از مدتی به دلیل عدم سابقه و تجربه کافی و نداشتن درآمد لازم برای گذران زندگی شخصی  وکاری در نهایت با مقدار زیادی قرض و بدهی ورشکست میشود. در صورتی که در شغل نمایندگی بیمه، فرد متقاضی بعد از گذراندن دوره های آموزش رایگان ارتباط با مشتری و کار با نرم افزار و فروش بیمه نامه کسب و کار خود را شروع میکند. حتی برای این کار نیزابه دفتر ندارد و به راحتی میتواند در خانه یا در محل کار اصلی خود این کار را ادامه دهد. در شغل نمایندگی بیمه تمامی تجارب و سوابق مفید مدیران و نمایندگان قبلی در زمینه فروش بیمه نامه به شما منتقل میشود و به همین دلیل شما ریسک کمتری میکنید و البته هیچگاه ضرر نمیکنید و هرماه درآمد شما بالا و بالاتر میرود و البته نیازی به تبلیغات و پخش تراکت هم ندارید زیرا شرکت بیمه ما یک شرکت بیمه ای شناخته شده بین مردم است و تمامی تبلیغات توسط شرکت اصلی انجام میشود.

نمایندگی بیمه  کدام شرکت بیمه بهتر است؟

دریافت نمایندگی از یک شرکت بیمه خوب در بین شرکت های بیمه ای مختلف شاید کاری گیج کننده به نظر برسد، اما برای اینکه بتوانید بهترین شرکت را انتخاب کنید باید به نکات زیر توجه کنید:

  • ضریب توانگری شرکت بیمه
  • تعداد نمایندگان فعال
  • شاخص سود و زیان در بازار سرمایه
  • افتخارات سال های گذشته
  • عملکرد هیئت مدیره
  • رتبه ایفای تعهدات
  • فرآیند آموزشی و نگرش به نیروی انسانی
  • میزان بازدهی سهام شرکت از ابتدای تا کنون

در بین شرکت های بیمه ای در سال 1399 شرکت بیمه ما، تمامی شرایط بالا را به بهترین صورت داشته است. برای مثال در 10 سال اخیر توانگری مالی این شرکت در سطح یک یعنی بالاترین سطح قرار گرفته است و از لحاظ تعداد نمایندگان نیز نسبت به دیگر شرکت های بیمه ای افزایش چشمگیری داشته است. در آموزش به نمایندگان نیز بیمه ما در شرایط کرونا بهترین شرایط را فراهم کرده است و به صورت مجازی و بدون نیاز به مراجعه حضوری نیز تمام آموزش های لازم را به نمایندگان بیمه خود میدهد. همچنین بیمه ما به دلیل تبلیغات زیاد در رسانه ها و نیز پرداخت سود بالا در بین مردم بسیار مشهور شده است و تنها با گفتن نام بیمه ما میتوانید بیمه گذاران زیادی را برای بیمه های عمر و سرمایه گذاری خود جذب کنید.

برای اینکه با شرایط دریافت نمایندگی بیمه ما در تهران و سایر شهرستان ها بهتر آشنا شوید و از بهترین شرکت بیمه ای نمایندگی دریافت کنید به سایت مربوطه مراجعه فرمایید تا مشاوران این بیمه شما را راهنمایی کنند.