بازگشت نمایشگاه فناوری لاس وگاس به دنیای واقعی در سال آینده

بازگشت نمایشگاه فناوری لاس وگاس به دنیای واقعی در سال آینده

نمایشگاه فناوری جهانی CES که هر سال ژانویه در لاس وگاس برگزار می شود، در سال ۲۰۲۲ به دنیای واقعی برمی گردد اما به شکل کوچکتری برگزار می شود.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، قبل از شیوع پاندمی نمایشگاه فناوری CES بزرگترین رویداد سالانه در لاس وگاس بود و در سال ۲۰۲۰ حدود ۱۷۰ هزار شرکت کننده داشت و حدود چهار هزار شرکت، فناوری و گجتهای ساخت خویش را به نمایش گذاشتند. انجمن فناوری مصرف کننده که سازمان دهنده این رویداد است، انتظار دارد نمایشگاه سال آینده ۷۵ هزار شرکت کننده داشته باشد. جین فاستر، نانیب رئیس بازاریابی و ارتباطات این نمایشگاه اظهار داشت: تابحال ۱۰۰۰ شرکت برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند و انتظار می رود شرکتهای بیشتری برای حضور تمایل نشان دهند.

نمایشگاه CES در سال ۲۰۲۱ تماما به صورت دیجیتالی برگزار گردید. فاستر اظهار داشت: باآنکه همه شرکتها باید حضور فیزیکی در سال ۲۰۲۲ داشته باشند اما می توانند یک نمایش دیجیتالی هم داشته باشند. پلت فرم دیجیتالی این نمایشگاه به مدت دو تا سه ماه آنلاین خواهد ماند و به افزایش دسترسی جهانی به این نمایشگاه کمک می نماید.

وی اعلام نمود نمایشگاه راهروهای بزرگتری خواهد داشت و فضای بیشتری بین غرفه ها وجود خواهد داشت تا امکان فاصله گذاری اجتماعی را فراهم آورد. این نمایشگاه از یک سالن غربی بهره مند خواهد شد که اخیرا در مرکز همایش لاس وگاس ساخته شده و از راه یک تونل ۱.۳ کیلومتری که توسط شرکت بورینگ کامپانی ایلان ماسک ساخته شده است، به سایر بخشهای مرکز متصل می شود.

بازدیدکنندگان در خودرو های تسلای دارای راننده به محل مرکز همایش لاس وگاس رفت و آمد خواهند کرد.

بر اساس گزارش رویترز، این نمایشگاه فناوری از سوم ژانویه به روی رسانه ها و از پنجم تا هشتم ژانویه به روی بازدیدکنندگان دیگر گشوده خواهد شد.

منبع: