موافقت آمریكا با فروش سنسورهای سونی به هواوی

موافقت آمریكا با فروش سنسورهای سونی به هواوی

سئو مئو: شركتهای سونی و امنی ویژن تكنولوژیز مجوزهای آمریكا را برای ازسرگیری فروش بعضی از سنسورهای تصویری به شركت هواوی تكنولوژیز دریافت نمودند.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، آمریکا بر اساس نگرانیهای امنیتی محدودیتهایی برای فروش قطعات به هواوی اعلام نموده و به همین دلیل از ۱۵ سپتامبر فروش تراشه به هواوی همچون سنسورهای تصویری که در ساخت آنها از فناوری آمریکایی استفاده شده، بدون دریافت مجوز ویژه برای شرکتهای جهانی ممنوع شده است.

نشریه نیک کی آسیا به نقل از یک منبع مطلع گزارش داد بعضی از تامین کنندگان سنسورهای نمایش و تصویری، مجوز آمریکا را برای فروش این قطعات به هواوی دریافت می کنند برای اینکه نگرانی امنیتی کمتری نسبت به آنها وجود دارد. مجوزی که به سونی داده شده، به فروش قسمتی از محصولاتش به هواوی محدود شده است.

یک منبع مطلع دیگر به رویترز اظهار داشت: واحد نمایشگر شرکت سامسونگ الکترونیکس هم از مقامات آمریکایی برای فروش بعضی از محصولات صفحه نمایش به هواوی مجوز دریافت کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت اینتل ماه گذشته اعلام نمود از مقامات آمریکایی برای ادامه فروش بعضی از محصولاتش به هواوی مجوز گرفته است.

منبع: