آذری جهرمی در تماس با مدیركل ارتباطات گیلان تأكید كرد: تا رفع اشكال اینترنت منطقه بلوكات حق بازگشت به رشت را ندارید

آذری جهرمی در تماس با مدیركل ارتباطات گیلان تأكید كرد: تا رفع اشكال اینترنت منطقه بلوكات حق بازگشت به رشت را ندارید

به دنبال انتشار تصویری از دانش آموزان منطقه بلوكات رودبار آذری جهرمی وزیر ارتباطات با مدیركل ارتباطات گیلان تماس و خواهان حضور میدانی و حل مشكل اینترنت این منطقه شد.

به گزارش سئو مئو به نقل از مهر، امروز انتشار تصویری از تعدادی دانش آموز در یکی از روستاهای شهرستان رودبار که جهت استفاده از اینترنت بروی جدول کنار خیابان نشسته بودند سبب شد تا وزیر ارتباطات با مدیرکل ارتباطات گیلان تماس و از وی خواست تا شخصاً در این منطقه حاضر و تا رفع نشدن مشکل به مرکز استان باز نگردد.
گفتنی است مدیرکل ارتباطات و مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به وجود مشکل اینترنت در منطقه بلوکات شهرستان رودبار اذعان داشته اند.
در همین رابطه فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اظهار داشت: وضعیت پوشش اینترنت در روستای برابور در منطقه بلوکات شهرستان رودبار در حال بررسی است.
محمد رحمتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز با اعلان اینکه این روستا یک مدرسه با ۱۶ دانش آموز دارد، اظهار داشت: باتوجه به عدم پوشش مناسب اینترنت در این منطقه کلاس ها به صورت حضوری برگزار می گردد.
همچنین رحمتی انتشار این تصویر را شیطنت یکی از دانش آموزان عنوان نمود و افزود: این دانش آموز با هماهنگی همکلاسی ها خود مبادرت به تهیه و انتشار این عکس کرده است.