توئیتر اطلاعات جعلی كرونا را برچسب می زند

توئیتر اطلاعات جعلی كرونا را برچسب می زند

به گزارش سئو مئو توئیتر پست های حاوی اطلاعات جعلی درباره ویروس كرونا را برچسب گذاری می كند و كاربران را به وبسایت های رسمی یا توئیت های تایید شده حاوی اطلاعات درست هدایت می كند.

به گزارش سئو مئو به نقل از پرس اسوسیشن، طبق اعلام توئیتر، از این پس در صورتیکه توئیتی حاوی اطلاعات جعلی درباره ویروس کرونا منتشر شود، به کاربران این پلت فرم اخطار داده می شود.
قانون جدید آخرین بخش از سیاست های سختگیرانه این شبکه اجتماعی برای انتشار اطلاعات جعلی در رابطه با کووید ۱۹ است. طی این اقدام توئیتر به صورت گام به گام مشخص می کند کدام توئیت ها برچسب می خورند و فقط پست هایی را حذف می کند که خطرناک هستند.
برخی توئیت ها با برچسبی زیر آنها منتشر می شوند که کاربران را به لینکی حاوی اطلاعات درباره کووید ۱۹ راهنمایی می کند. بقیه توئیت ها احتمالاً با برچسب اخطار منتشر می شوند تا کاربران متوجه شوند قسمتی یا تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده در این توئیت برخلاف اطلاعات کارشناسان بهداشت عمومی درباره کووید ۱۹ است.
این شبکه اجتماعی به صورت مستقیم صحت آزمایی نمی کند یا غلط بودن اطلاعات را اعلام نمی نماید. برچسب های اخطار کاربران را به توئیت های تأیید شده، وبسایت های رسمی بهداشت عمومی یا گزارش های خبری هدایت می کند.
توئیتر این برچسب ها را در ۴۰ زبان عرضه می کند. همینطور توئیت هایی که پیش از اعلام این اقدام انتشار یافته اند هم شامل فرآیند برچسب گذاری می شوند.