در سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۸ صورت گرفت ثبت هشت میلیارد دقیقه مكالمه در اپراتورهای همراه

در سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۸ صورت گرفت ثبت هشت میلیارد دقیقه مكالمه در اپراتورهای همراه

به گزارش سئو مئو مجموع مكالمات ورودی اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، تا آخر سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۸ به بیشتر از هشت میلیارد و ۲۳۸ میلیون دقیقه می رسد.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، با وجود شبکه های اجتماعی که امروزه بخش اعظمی از ارتباطات افراد به واسطه آنها انجام می شود، همچنان خیلی از مکالمات مردم از راه تلفن های همراه صورت می گیرد. مطابق آمار منتشره توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هر یک از اپراتورها در سه ماهه چهارم سال ۹۸، مکالمات ورودی و خروجی متفاوتی داشتند. مجموع ترافیک ورودی اپراتورها از سمت اپراتورهای دیگر، به هشت میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۱۵۶ دقیقه می رسد.
اپراتور همراه اول در مجموع چهار میلیارد و ۳۲۲ میلیون و ۶۲۹ دقیقه مکالمه خروجی به سایر اپراتورهای همراه و بیشتر از سه میلیارد و ۵۸۱ میلیون و ۲۵۶ هزار دقیقه مکالمه ورودی از سایر اپراتورهای همراه داشته است. همینطور ترافیک درون شبکه این اپراتور، بیشتر از ۲۸ میلیارد و ۶۸۹ میلیون و ۸۶ هزار دقیقه بوده است. میزان مکالمات ورودی و خروجی اپراتور همراه اول به تفکیک در جدول زیر آمده است.

اپراتور ایرانسل در مجموع سه میلیارد و ۵۴۵ میلیون و ۷۵ دقیقه مکالمه خروجی به سایر اپراتورهای همراه و بیشتر از چهار میلیارد و ۲۳۷ میلیون و ۸۸۲ هزار دقیقه مکالمه ورودی از سایر اپراتورهای همراه داشته است. همینطور ترافیک درون شبکه این اپراتور، بیشتر از ۱۱ میلیارد و ۹۹۱ میلیون و ۵۶۱ هزار دقیقه بوده است. میزان مکالمات ورودی و خروجی اپراتور ایرانسل به تفکیک در جدول زیر آمده است.

اپراتور رایتل در مجموع بیشتر از ۳۲۱ میلیون و ۳۸۷ هزار دقیقه مکالمه خروجی به سایر اپراتورهای همراه و بیشتر از ۴۱۹ میلیون و ۲۰۲ هزار دقیقه مکالمه ورودی از سایر اپراتورهای همراه داشته است. همینطور ترافیک درون شبکه این اپراتور، بیشتر از ۲۱۷ میلیون و ۱۷۲ هزار دقیقه بوده است. میزان مکالمات ورودی و خروجی اپراتور همراه اول به تفکیک در جدول زیر آمده است.