قابلیت جدید واتس اپ ویژه بحران كرونا!

قابلیت جدید واتس اپ ویژه بحران كرونا!

به گزارش سئو مئو واتساپ می خواهد قابلیت جدیدی را به پلت فرم خود اضافه كند كه به كاربران اجازه می دهد تماسهای صوتی یا ویدئویی با بیشتر از ۴ نفر را برقرار كنند.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، واتس اپ كه بدون شك بزرگترین و محبوب ترین اپلیكیشن پیام رسان در جهان به حساب می آید، همچون بسیاری دیگر از پیام رسان های جهان هر از گاهی به منظور جلب نظر و رضایت كاربران قابلیت های جدیدی را به پلت فرم خود اضافه می كند تا آنها با دریافت به روزرسانی های جدید بتوانند از امكانات بهتر و جدیدتری برخوردار شوند.
این پیام رسان به نظر می آید كه می خواهد با افزودن قابلیت و امكان جدیدی به برقراری تماسهای صوتی و ویدئویی كه الان با شروع گسترده و ویروس كرونا اعلام قرنطینه، خانه نشینی و دوركاری بالغ بر نصف جمعیت جهان كه كاربرد بسیار بیشتری پیدا كرده است، نظر و رضایت كاربرانش را به خود جلب نماید.
بر مبنای گزارشی كه در وب سایت gsmarena آمده است، نسخه بتا و آزمایشی این پیام رسان نشان می دهند كه مقرر است به قابلیت تماس صوتی و ویدئویی واتساپ امكان افزودن ۴ نفر یا حتی بیشتر هم اضافه شود.
هنوز واتساپ به صورت رسمی در مورد اینكه نسخه رسمی و نهایی آن با قابلیت مذكور چه زمانی انتشار یافته و در اختیار كاربران قرار خواهد گرفت اظهار نظر نكرده است.