تبلیغات مجانی فیسبوك برای مقابله با كرونا

تبلیغات مجانی فیسبوك برای مقابله با كرونا

به گزارش سئو مئو فیسبوك می خواهد با انتشار مجانی تبلیغات مربوط به شیوع ویروس كرونا از جانب سازمان جهانی بهداشت به آگاهی كاربرانش در این خصوص بیفزاید.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، فیسبوك كه بدون شك بزرگترین شبكه اجتماعی محبوب در بین كاربران به حساب می آید، اخیرا اعلام نموده كه می خواهند از پلت فرم خود به منظور پیشگیری از انتشار اخبار نادرست و محتوای دروغین در مورد شیوع ویروس كرونا در جهان استفاده نماید و بدین ترتیب بستر مناسبی را برای انتشار مجانی تبلیغات و اطلاع رسانی های سازمان جهانی بهداشت فراهم آورد.
بر مبنای وب سایت The Verge، مارك زاكربرگ، موسس و مدیرعامل شركت فیسبوك با انتشار پستی در حساب كاربری خود در همین شبكه اجتماعی در مورد اقدامات این شركت برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و حذف اخبار دروغین مربوط به شیوع ویروس كرونا در كشورهای مختلف جهان توضیحاتی عرضه كرده است.
به قول وی، فیسبوك برای كمك به سازمان جهانی بهداشت اجازه میدهد این سازمان تبلیغات و اطلاع رسانی هایش را به صورت نامحدود در این شبكه اجتماعی منتشر كند.
فیسبوك همینطور از اعطای میلیون ها دلار اعتبار تبلیغاتی به سایر سازمانهای مسئول و شبكههای اجتماعی به منظور آگاهی بخشی به كاربران مناطق و كشورهای درگیر كرونا اطلاع داده است.
هم اكنون هم كاربران فیسبوك در صورت جست وجویی كلمه ویروس كرونا پیغام و لینك اختصاصی مشاهده و دریافت می كنند كه كلیك بر روی آن آنها را به وب سایت سازمان جهانی بهداشت یا نهادهای مسئول محلی و درمان و بهداشت هدایت خواهد نمود.
ویروس كرونا كه در ابتدا از چین شروع شد تابحال بالغ بر ۹۳ هزار نفر را در كشورهای مختلف جهان آلوده كرده و جان بیشتر از ۳۰۰۰ نفر را هم گرفته است.