موبایلی با چهار دوربین؛ اطلاعات گوشی جدید ال جی لو رفت

موبایلی با چهار دوربین؛ اطلاعات گوشی جدید ال جی لو رفت

سئو مئو: شركت ال جی به زودی گوشی تازه ای به نام وی 60 عرضه می كند كه برمبنای تصاویر انتشار یافته از مهم ترین مزایای آن می توان به چهار دوربین و باتری قدرتمند اشاره نمود.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایكس دی ای دولوپورز، این گوشی با نام كامل LG V۶۰ ThinQ جایگزینی برای V۵۰S ThinQ شمرده می شود.
چهار دوربین مورد اشاره بطور افقی در كنار هم قرار گرفته اند و دوربین سلفی گوشی مذكور هم در بالای تلفن همراه قرار دارد. یكی از مهم ترین مزایای گوشی وی ۶۰ باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپری است.

از جمله دیگر امكانات وی ۶۰ می توان به چهار میكروفون، پورت یو اس بی نوع سی و جك هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره نمود. گفته می شود این گوشی دارای اسكنر اثر انگشت در زیر نمایشگر نیز هست، هر چند دراین زمینه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.
دو دكمه خاص هم برای كم و زیاد كردن صدا و استفاده از خدمات صوتی دستیار گوگل یا گوگل اسیستنت در نظر گرفته شده است. در مورد ابعاد نمایشگر وی ۶۰ هم اطلاعات دقیقی وجود ندارد و این ابعاد از ۶.۷ تا ۶.۹ اینچ در نوسان است.
پیش از این قرار بود این گوشی در كنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا ارائه شود كه با انصراف ال جی از شركت در آن به سبب انتشار ویروس كرونا علاقمندان باید برای مشاهده وی ۶۰ بیشتر منتظر بمانند.

منبع: