برای اولین بار؛ دسترسی عمومی به وای فای ۶ در كنگره جهانی موبایل فراهم می شود

برای اولین بار؛ دسترسی عمومی به وای فای ۶ در كنگره جهانی موبایل فراهم می شود

به گزارش سئو مئو در محل برگزاری كنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ در بارسلون اسپانیا، برای نخستین بار خدمات عمومی پرسرعت وای فای ۶ عرضه خواهد شد تا همگان از قابلیت های آن آگاه شوند.

به گزارش سئو مئو به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، سال جاری كنگره جهانی موبایل از ۲۴ تا ۲۷ فوریه برگزار می گردد و با هدف اطلاع رسانی از برترین فناوری های ارتباطی و اطلاع رسانی افراد حاضر در محل برگزاری این كنگره در بارسلونا می توانند از فناوری وای فای ۶ استفاده كنند.
با عرضه این خدمات باكیفیت ترین و سریع ترین سرویس وای فای در كل اروپا در جریان برگزاری كنگره جهانی موبایل در بارسلون در دسترس خواهد بود.
وای فای ۶ تا ۴۰ درصد سریع تر از بهترین استاندارد وای فای موجود در جهان بوده و سرعت انتقال داده ها از راه آن به میزان قابل ملاحظه ای ارتقا می یابد. همینطور با استفاده از وای فای ۶ میزان مصرف باتری گوشیها و تبلت ها كاسته می شود.
انتظار می رود سال جاری این نمایشگاه با استقبال گسترده ای مواجه شود. هر سال بیشتر از ۲.۵ میلیون بازدیدكننده از ۲۰۰ كشور جهان از نمایشگاه های تجاری و علمی برگزار شده در بارسلون بازدید می كنند. غرفه های كنگره جهانی موبایل در محیطی به مساحت بیشتر از ۴۰۰ هزار متر مربع تشكیل می شوند.