رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: دشمن از قطع اینترنت عزا گرفت

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: دشمن از قطع اینترنت عزا گرفت

به گزارش سئو مئو رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینكه دشمنان بوسیله اینترنت درحال انجام هماهنگی با نیروهای داخلی خود جهت انجام عملیات هایی مقابل كشور بودند، اظهار داشت: باید امروز به نیروهای نظامی شامل انتظامی، بسیج، سپاه و ارتش كه قاطعانه در مقابل این اراذل ایستادند تبریك بگوییم.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام شكرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بامداد یكشنبه در مراسمی كه به مناسبت هفته بسیج با حضور سردار سالار آبنوش فرمانده عملیات سازمان بسیج مستضعفین در سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: مقاومت های جانانه ای كه بسیج در طول زمان انقلاب اسلامی از زمان تشكیل تا امروز انجام داده، برای همه اعجاب انگیز است كه وقتی او پایه عرصه انقلاب و حوادث می گذارد مانند آبی روی آتش است و قصه تمام می شود.

او همینطور با اشاره حضور نیروهای بسیج در جبهه های ۸ سال دفاع مقدس، بر ضرورت بیان دستاوردهای این دوران به نسل های جوان اصرار كرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینكه امروز دشمن با تمام وجود به ما حمله كرده است، اظهار نمود: در این چند روزه كه اینترنت قطع شد، آنها كه داروی كودك سرطانی را تحریم كردند، بسیار غصه خوردند و عزا گرفتند.

بهرامی افزود: اروپایی ها كه برخی امروز تشنه به دنبال آنها می گردند، بدتر از آمریكایی ها هستند. آنها به دریوزگی افتادند و به ژاپن و فرانسه متوسل شدند تا به شكلی خودرا در ایران جا بیاندازند و گفتند كه شما فقط در یك جلسه با آمریكایی ها بنشینید و مذاكره كنید، همه چیز حل می شود؛ این درحالی است كه بیشتر از دو سال مذاكرات با آمریكا و كشورهای دیگر طول كشید و عهد نامه را امضا كردند.

وی با اشاره به اینكه دشمنان بوسیله اینترنت درحال انجام هماهنگی با نیروهای داخلی خود جهت انجام عملیات هایی مقابل كشور بودند، اظهار داشت: باید امروز به نیروهای نظامی شامل انتظامی، بسیج، سپاه و ارتش كه قاطعانه در مقابل این اراذل ایستادند تبریك بگوییم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اضافه كرد: ممكنست (در اتفاقات اخیر) كسی هم به صورت عبوری آسیبی خورده باشد؛ كه این اتفاق نیز در جنگ های شهری طبیعی است چونكه سخت ترین جنگ و برخورد جنگ های شهری كه مردم در آنها حضور دارند.

بهرامی با انتقاد نامه برخی فعالان سیاسی پس از سهمیه بندی بنزین و شكل گیری ناآرامی ها، اظهار نمود: امروز وظیفه ما این است كه منافقین و انسان های مذبذب و آنهایی كه دین و ایمان ندارند و همواره حرف دشمن را میزنند و وسط فتنه مقابل نیروهای انتظامی و امنیتی و بسیج و سپاه
بیانیه امضا می كنند را بشناسیم. آیا این رواست؟ آیا این افراد می دانند چه كار می كنند و با چه كسانی هم پیاله میشوند؟ یكسری افراد در وسط فتنه درحال ایجاد فتنه ای دوم مقابل نیروهای امنیتی هستند.

وی با اشاره به خسارت های وارده شده به كشور به دنبال اتفاقات روزهای گذشته اظهار داشت: در شهر صدرای شیراز یك بانك باقی نمانده است؛ در غرب تهران نیز لطمه های بسیاری به اموال عمومی و خصوصی مردم وارد شده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینكه دشمنان همه چیز را تحریم كردند، اما می گویند فضای مجازی باید باز باشد، اشاره كرد: مسئولان تلاش بسیاری كردند تا ارتباط اینترنت قطع نشود، اما در نهایت دیدند كه اینطور نمی گردد و مجبور شدند اینترنت را قطع كنند. حال دشمنان ما عزا گرفته اند كه چرا مدتی است اینترنت قطع شده و نتوانستند كاری انجام دهند.

بهرامی با تاكید بر ضرورت مراقبت جوانان از شبهه افكنان و شناختن آنها، اظهار داشت: مشاهده می نماییم همین كه گوشه هایی از فضای مجازی باز شده، دشمنان چه كارهایی انجام می دهند؛ آنها قلب قرآن را نشانه گرفته اند اما انسان مسلمان نباید دو دل باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تاكید بر اینكه دشمنان می خواستند برجام های دیگری را به ما تحمیل كنند كه برجام موشكی در راس برنامه های آنها بود، به رزمایش اخیر نیروی پدافند هوایی ارتش در منطقه عمومی سمنان اشاره و اشاره كرد: در رزمایش اخیر ارتش در سمنان قدرت و دقت موشك های دقیق و نقطه زن نیروهای مسلح را مشاهده كردیم.

منبع: