آپدیت جدید اپل سریع ولی ناكارآمد!

آپدیت جدید اپل سریع ولی ناكارآمد!

به گزارش سئو مئو با اینكه آپدیت جدید اپل توانست مشكل بسته شدن ناگهانی اپلیكیشن ها در پس زمینه را برطرف كند، اما برای خیلی از كاربران اصلا كارآمد نبوده و برای بعضی از آنها مشكلات جدیدی را به وجود آورده است.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، اپل كه اخیرا آپدیت جدیدی را برای گوشیهای آیفون و تبلت های آیپد منتشر نموده است، به نظر می آید كه نتوانسته است تمامی نیازهای كاربرانش را برطرف و مشكلات آنها را حل كند.
آپدیت iOS ۱۳.۲.۲ كه برای تمامی دستگاههای اپل سازگار با نسخه iOS ۱۳ همچون آیفون های مدل ۶ به بالا و نسل هفتم تبلت های آیپد انتشار یافته است، قرار بود مشكلاتی از قبیل اتصال كاربران به شبكه های اینترنت همراه (cellular data) و از كار افتادن ناگهانی اپلیكیشن ها را برطرف كند اما به قول خیلی از كاربران در شبكه های اجتماعی، فروم ها و وب سایت رسمی اپل، نه تنها این مشكلات را برای خیلی از آنها برطرف نكرده بلكه آنهایی كه با این مشكلات مواجه نشده بودند، را هم درگیر خود كرده است.
البته طبق گزارش های انتشار یافته در منابع خبری به نقل از مجله فوربس، این نسخه به روزرسانی شده توانسته مشكلات مالتی تسكینگ multitasking problems در گوشیهای آیفون را برطرف كند كه همین سبب شده است میزان نارضایتی از این آپدیت سریع ولی ناكارامد بالا نرود. اما در عین حال، بسیاری دیگر از مشكلات آنها را برطرف نكرده و سبب شده است كه از این نسخه انتقادات فراوانی كرده و آنرا آپدیتی ” سریع ولی ناكارآمد” بنامند.