فایرفاكس پولی می شود

فایرفاكس پولی می شود

سئو مئو: موزیلا، توسعه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاكس اخیرا اعلام نموده است كه نسخه پولی این برنامه با بهره گیری از امكانات جدید نیز در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، فایرفاكس كه بدون شك یكی از بزرگترین و سرسخت ترین رقبای مرورگر اینترنتی گوگل كروم محسوب می شود، از طرف كاربران كامپیوتر و سیستم های هوشمند مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته است به شكلی كه خیل عظیمی از كاربران جهان را به سمت و سوی خود جلب كرده و سهم بزرگی از بازار جهانی را نیز به خود مختص كرده است.
حالا اخیرا موزیلا، توسعه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاكس اعلام نموده است كه تا پاییز سال جاری میلادی نسخه جدیدی از این مرورگر محبوب انتشار یافته و در دسترس كاربران و علاقمندان قرار خواهد گرفت كه نیازمند اشتراك ماهانه و سالانه آنهاست.
این نسخه پولی از امكانات و قابلیت های جدید و منحصربفردی برخوردار می باشد كه به كاربران اجازه می دهد به صورت ویژه و اختصاصی از نسخه فایرفاكس پریمیوم با قابلیت فضای ذخیره سازی ایمن و VPN بهره مند شوند.
طبق گزارش وب سایت the verge، كریس برد، مدیر عامل شركت موزیلا در این خصوص خاطرنشان كرده است كه نسخه كنونی فایرفاكس نیز با مشاركت ProtonVPN از امكانات VPN بهره می برد اما در نسخه پولی، به ازای عرضه پهنای باند وی پی ان حق اشتراك ماهانه در چارچوب مبلغی از كاربران و مشتركان دریافت می شود.
وی اصرار كرد كه سایر قابلیت های كنونی به صورت بلاعوض در نسخه فعلی فایرفاكس وجود خواهد داشت.

منبع: