آنتن دهی آیفون بهتر می شود؟

آنتن دهی آیفون بهتر می شود؟

سئو مئو: یكی از تحلیلگران ارشد محصولات اپل اخیرا برآورد و اعلام نموده كه آنتن دهی گوشیهای آیفون و آیپدهای ۲۰۱۹ بهبود قابل توجهی خواهد یافت.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، با عنایت به آنكه سوژه آنتن دهی موبایل یكی از مهم ترین مسائلی است كه كاربران و مشتریان در بازارهای جهانی همواره به آن اهمیت می دهند، حالا مینگ چی كو، تحلیلگر ارشد محصولات اپل درباب تغییر و تحولاتی كه در نسل جدید گوشیهای هوشمند آیفون مدل ۲۰۱۹ بوجود خواهد آمد، اخیرا پیش بینی و اعلام نموده است كه آنتن دهی آیفون و آی پدهای جدیدی كه مقرر است امسال میلادی معرفی و عرضه شوند، تحت تأثیر فناوری جدیدی كه فناوری پلیمر كریستال مایع نام دارد و از ماده ای تحت عنوان MPI ساخته شده است، بهبود و ارتقا خواهد یافت كه این امر در نهایت رضایت كاربران و مشتریان را به دنبال خواهد داشت.
البته وی بر این باور است كه استفاده اپل از فناوری مذكور موقتی باشد چونكه محدودیت و مسائل تكنیكی و فنی متعددی در این خصوص وجود دارد كه امكان دستیابی به حداكثر كارایی LCP وجود نخواهد داشت اما ایشان سپس اظهاراتش افزود كه این غول تكنولوژی در سال ۲۰۲۰ میلادی باری دیگر به فناوری LCP باز خواهد گشت. دلیل اینكه اپل پس از این مدت زمان یك ساله به استفاده باردیگر از تكنولوژی جدید روی خواهد آورد، كاهش هزینه های تمام شده و تسهیل پروسه تولید محصولاتش خواهد بود.
برمبنای گزارشی كه در وب سایت mac rumours آمده است، البته لازم به ذكر است كه درباب فناوری مذكور جزئیات و توضیحات دقیق تری بیان و منتشر نشده است.
او همینطور خاطرنشان كرده است كه اپل می خواهد در یك سال آینده تنها بعضی از مدلهای آی پد را به روزرسانی كند و مدلهای جدیدی را معرفی نماید. مینگ چی كو همین طور از عرضه آی پدهای مجهز به سخت افزارهای جدید در اواخر سال جاری تا اوایل ۲۰۲۰ میلادی آگاهی داد.