در اینستاگرام سوالات چندگزینه ای بپرسید

در اینستاگرام سوالات چندگزینه ای بپرسید

سئو مئو: اینستاگرام اعلام نموده است كه استیكر جدیدی را به پلتفرم استوری های خود افزوده تا كاربران بتوانند با راه اندازی به كوئیز به طرح سوالات چندگزینه ای از دوستان خود بپردازند.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، شبكه های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یك به منظور جلب رضایت كاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط كاربران، گاهی قابلیت ها و امكانات جدیدی را اضافه و نمایش می كنند.
قابلیت اضافه كردن استوری های اینستاگرام در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ میلادی به این شبكه اجتماعی افزوده شد و از همان ابتدا میلیون ها طرفدار را به خود جذب كرد. از آن زمان تابحال كه حدود بیشتر از یك سال می گذرد، می توان گفت این توانایی مهم ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است كه تابحال به اپلیكیشن اینستاگرام افزوده شده است.
این شبكه اجتماعی كه بدون شك یكی از بزرگترین و محبوب ترین پلت فرم های جهان به حساب می آید و میلیون ها كاربر روزانه از آن برای اهداف مختلف خود استفاده می نمایند، هر از گاهی با افزودن قابلیت های جدیدی اهتمام دارد به تعداد كاربران و علاقمندان خود اضافه كند و توجه و رضایت آنها را به خود جلب نماید.
طبق گزارش وب سایت socialmediatoday، حالا بنظر می رسد كه اینستاگرام تصمیم گرفته است به كاربران این امكان را بدهد تا بتوانند در قسمت استوری های حساب كاربری خود، استیكر جدیدی را قرار دهند تا از دوستان و مخاطبان خود سوالات چندگزینه ای بپرسند.
اینستاگرام یكی از زیرمجموعه های موفق و محبوب شركت فیسبوك به حساب می آید كه در سال های اخیر توانسته است به موفقیت قابل توجهی نائل شود.