واتس اپ اسكرین شات از چت های خصوصی را ممنوع می كند

واتس اپ اسكرین شات از چت های خصوصی را ممنوع می كند

سئو مئو: بنظر می رسد واتس اپ تصمیم دارد با فعال سازی اسكن اثر انگشت برای دسترسی به این اپلیكیشن، ثبت اسكرین شات از چت های خصوصی را ممنوع كند.
به گزارش سئو مئو به نقل از دیلی میل، اپلیكیشن واتس اپ مشغول تهیه آپدیتی است كه به كاربران اجازه نمی دهد از چت های خصوصی اسكرین شات بگیرند. این اپلیكیشن متعلق به فیسبوك هم اكنون خاصیت اسكن اثر انگشت را آزمایش می كند. كاربران با كمك خاصیت و اسكن اثر انگشت خود می توانند به چت ها دسترسی یابند. طبق پست وبلاگی WABetaInfo، در صورت فعال سازی این خاصیت اسكرین شات گرفتن از تصاویر باز غیر ممكن می شود. WABetaInfo نسخه های بتا اپلیكیشن ها را برای خاصیت های احتمالی بررسی می كند. در همین راستا این وبلاگ اسكرین شاتی را منتشر نموده كه جزئیات آپدیت را نشان داده است.
اسكرین شات های نسخه بتای واتس اپ نشان می دهند هنگام فعال سازی خاصیت امنیتی اسكن اثر انگشت، پیامی در نمایشگر ظاهر می شود. در این پیام آمده است: هنگامی كه اقدام امنیتی اسكن اثر انگشت فعال شود، برای باز كردن واتس اپ نیاز به استفاده از اثر انگشت است. علاوه بر آن ثبت اسكرین شات از تصاویر باز مسدود خواهد شد. در صورت قفل بودن اپلیكیشن كاربر همچنان می تواند نوتیفیكیشن ها را ببیند و به تماسهای آن پاسخ دهد. WABetaInfo در ادامه پست وبلاگی نوشته است: ما هنوز نمی دانیم چرا واتس اپ تصمیم گرفته ثبت اسكرین شات را هنگام فعال سازی اسكن اثر انگشت ممنوع كند.»