بیت كوین ركورد زد

بیت كوین ركورد زد

به گزارش سئو مئو بیت كوین اخیراً توانسته است به ركورد جدیدی برسد و آن هم گذر از ۴۰۰ میلیون تراكنش است.
به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، بیت كوین كه یكی از معروف ترین ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده در جهان به حساب می آید در یك سال اخیر با نوسانات شدید در ارزش خود در مقابل دلار مواجه گردید و همین امر هم باعث شد كه خیلی از كارشناسان و تحلیلگران پیش بینی های بسیار متناقضی درباره سرنوشت و آینده بیت كوین عرضه و منتشر كنند.
اما بر مبنای تازه ترین اخبار و گزارش های انتشار یافته به نظر می آید كه با وجود تناقض در پیش بینی های انجام شده و همینطور احتمال كاهش خرید ارزش بیت كوین در مقابل دلار همچنان این ارز محبوب و پرطرفدار از جانب كاربران معامله گران و سرمایه گذاران مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته است بگونه ای كه تعداد تراكنش های انجام شده در جهان برای این ارز جنجال برانگیز از ۴۰۰ میلیون هم گذشته است كه این خود ركورد بی سابقه ای برای یك ارز دیجیتال رمزنگاری شده در جهان به حساب می آید.
به نظر می آید كه پیش بینی بعضی از كارشناسان فعال در این عرصه كه خاطرنشان كرده بودند نوسانات بیت كوین در طول مدت عمر ۱۰ ساله خود الان به پایین ترین میزان خود رسیده است، درست از آب در آمده و سبب شده است كاربران و مشتریان زیادی به سمت و سوی سرمایه گذاری مبادلات مالی با این ارز مجازی روی بیاورند.
قیمت بیت كوین كه در سال های اولیه معرفی و عرضه آن كمتر از چند دلار بود در دسامبر سال قبل به بیشترین حد خود یعنی مرز ۲۰ هزار دلار هم رسید و از آن زمان مورد توجه خیلی از معامله گران و سرمایه گذاران در جهان واقع شد و خیل عظیمی از افراد هم توانستند با استخراج و خریداری این ارز دیجیتال به ثروت كلانی دست یابند. البته پس از آن ارزش بیت كوین پارسال یك سقوط بی سابقه را هم تجربه نمود و ارزش آن به سه هزار دلار هم رسید. ولی به نظر می آید كه این سقوط نتوانست جلوی محبوبیت بیت كوین را بگیرد و خیل عظیمی از كاربران و مشتریان در سراسر جهان همچنان علاقه زیادی به تراكنش از راه این عرض رمز علاقه نشان دادند.
تازه ترین گزارش های انتشار یافته در وب سایت The next web، نشان داده است كه بیت كوین الان میزبان بیشتر از ۳۶۰ هزار تراكنش در روز است. همینطور آمارها نشان داده است كه در هر ساعت بالغ بر ۸۱ هزار بیت كوین معادل ۴۲۴ میلیون دلار به حساب های مختلف منتقل و جا به جا می شود. میانگین ارزش هر تراكنش ۵.۴۴ بیت كوین اعلام شده است.
در تاریخ ۳۱ مارس سال جاری متوسط تعداد تراكنش های روزانه صورت گرفته از راه بیت كوین به بالغ بر دو هزار بار رسید و به عبارتی دیگر تعداد تراكنش های روزانه این رمز ارز تنها در عرض ۱۰ روز توانست دو بار ركوردشكنی كند.