چك پای ارزهای دیجیتال را به مبادلات مالی اروپا باز كرد

چك پای ارزهای دیجیتال را به مبادلات مالی اروپا باز كرد

سئو مئو: یكی از بانك های جمهوری چك اخیرا اعلام نموده كه با توسعه سرویس و پلتفرم های جدید، می خواهد برای اولین بار به مشتریانش امكان بهره مندی از خرید و فروش و مبادلات ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده را بدهد.

به گزارش سئو مئو به نقل از ایسنا، با عنایت به افزایش استقبال كاربران و نهادهای دولتی در جهان از گسترش ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت كوین، خیلی از بانك ها هم تصمیم گرفته اند با اتخاذ استراتژی و سیاست گذاری های جدید و سازگار با ارزهای دیجیتال رمزپایه، به كاربران و مشتریانشان این امكان را بدهند كه مبادلات تجاری و نقل و انتقالات پولی خویش را با استفاده از این ارزهای مجازی انجام دهند.

این بانك كه اكسپوبانك چك (Expobank CZ) نام دارد، در كنار سرویس های قبلی و سنتی جابجایی مالی به مشتریان و علاقمندان به ارزهای دیجیتال اجازه می دهد با استفاده از حساب بانكی خود به خرید و فروش فلزات گرانبها همچون طلا بپردازند، در استارتاپ های موردنظر خود سرمایه گذاری كنند و به مبادله ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده بپردازند.

بر اساس گزارش پراگ اكسپرس و به نقل از هكرنیوز، این بانك اعلام نموده است كه اولین بانك در اروپاست كه به دارندگان حساب های بانكی این فرصت را می دهد تا به صورت هم زمان، در كنار بهره مندی از تمامی امكانات و خدمات بانكی سنتی و قدیمی به نقل و انتقالات پولی با استفاده از ارزهای دیجیتالی رمزپایه هم بپردازند.

بنابر اعلام این بانك، مشتریان این بانك با بهره گیری از قابلیت مذكور كه Neo نام دارد، قادر خواهند بود كنترل تمامی فعالیت های بانكی خویش را در اختیار داشته باشند و حساب بانكی خویش را مدیریت كنند.